Beantwoorden
Angiebey
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Wachtwoord bijwerken voor Yelo Play app lukt niet

De app wil het wachtwoord niet opslaan.

Zodra ik het wachtwoord ingegeven heb verschijnt het wachtwoord bewaren scherm voor max een halve seconde en voor ik kan aangeven om het wachtwoord op te slaan gaat dit schermpje alweer dicht.

Zeer frustrerend om dagelijks weer het paswoord in te geven.

En ja, ik heb de app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, en in mijn iphone bij wachtwoorden gekeken...

Tags (1)
0 Likes
5 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Wachtwoord bijwerken voor Yelo Play app lukt niet

@Angiebey 

Over welke app heb je het?

Sorry, ik zie in de titel dat het over yeloplay gaat.

Heb jij een digicorder of tv-box? Als je een tv-box hebt kan je yeloplay niet gebruiken en kan je je dus niet aanmelden.

In dat geval moet je telenettv app gebruiken.

 

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wachtwoord bijwerken voor Yelo Play app lukt niet

@Angiebey 

Het gaat dus over de YeloPlay app. Is dat op een Android toestel of op een IOS toestel?

 

Geef best ook de versie van Android of IOS.

0 Likes
Angiebey
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Wachtwoord bijwerken voor Yelo Play app lukt niet

Ik heb een iphone SE

13.4.1 update

 

ik gebruik al jaren mijn yelo app en kan me dus wel aanmelden en kan het gebruiken, maar het is gewoon vervelend dat hij het wachtwoord niet opslaat omdat het kader te snel wegspringt (dit is nog maar sinds het voorbije jaar) ik ‘verbruik’ zo teveel geregistreerde accounts... 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wachtwoord bijwerken voor Yelo Play app lukt niet

@Angiebey  dit gaat weinig met de app zelf te maken hebben. Het wachtwoord opslaan is iets wat je doet op je gsm zodat deze onthoud wat je gebruikersnaam is en wachtwoord om ergens in te loggen. Dus het is ergens een fout in je gsm. Je kan altijd eens een herstart doen van de gsm en zien of het gaat maar ik vrees er eigenlijk een beetje voor. Je kan altijd deze link eens doornemen en zien of er daar een oplossing tussen staat. 

https://www.iculture.nl/tips/icloud-sleutelhanger-iphone-ipad/


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wachtwoord bijwerken voor Yelo Play app lukt niet

@Angiebey of gebruik eens een andere browser op je smartphone om het login scherm van de Yelo Play app in te openen. Meestal neemt de app je default (standaard) browser om het login scherm te tonen. Misschien dat je dan wel de kans hebt om het wachtwoord te laten onthouden. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.