Beantwoorden
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Wanted: Play Sports-app op de Smart TV

De huidige Play Sports app is een enorme verbetering qua video ten opzichte van de vorige. Je ziet echt dat de focus in deze vernieuwd versie volledig op video ligt, en de beelden zien er altijd top uit. Zo goed, dat ik deze zelfs beter vindt als ik deze cast via AirPlay naar m’n Apple TV ipv gewoon te kijken op de tv box. 

Het design van de Play Sports app is zeer simpel; vanboven een rij met “nu op Play Sports” en vanonder alle hoogtepunten. Het zou zó ideaal zijn om hier een Apple TV (& Smart TV) versie app van te hebben, zeker omdat ik sport vaak kijk op m’n tweede TV zonder coax. Heb die vraag ook al een paar keer opgepikt op dit forum hier en Eleven & Proximus hebben er al eentje. Telenet heeft ook al zo’n native TV app genaamd YUGO, maar zo’n abonnement is hier helaas niet mogelijk. Oproep aan de developers; maak aub zo’n app! 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
1 reactie
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 524
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Wanted: Play Sports-app op de Smart TV

Bedankt voor jouw suggestie, @m-jan20 ^^ 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.