Beantwoorden
sebby
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

YUGO - name of the rose en andere problemen

Hallo iedereen,

 

Dit is een beetje een kreet om hulp, die hopelijk men ergens oppikt en meeneemt.

 

Ik ben nu een dikke maand overgestapt van WIGO naar YUGO, en heb daar inmiddels spijt van.

De gebruikerservaring strookt helemaal niet bij het verkoopspraatje ("all you like, the way you like it")

Volgende problemen blijven aanhouden, ondanks mijn contact met de klantendienst:

 

1) De reeks "name of the Rose" is niet volledig beschikbaar (aflevering 3), en dit al sinds midden vorige maand. "Play" zit dus inbegrepen in mijn YUGO maar is niet volledig functioneel... Misschien is dit niet de topreeks waar iedereen op zit te wachten, maar ik hoopte toch mijn Play-abonnement volledig te kunnen gebruiken.

2)Ik had het misschien beter kunnen nakijken, maar mijn verbazing is zéér groot dat aan abonnement zoals YUGO dat inspeelt op het sentiment  "kijk wat je wil, waar en hoe je wil", mij niet de mogelijkheid geeft op mijn laptop te kijken?? 

3)Waarom kan ik (tenminste op mijn pc/laptop) de Yelo-app niet gebruiken? Dit is een veel gebruiksvriendelijkere en overzichtelijkere app dan deze van YUGO, en deze werkte tenminste op een PC.

4)Ik kijk graag enkel naar die programma's die ik de moeite vind, en een avondje televisie bestaat bij mij uit een mix van Netflix,YUGO en PLAY. Het vervelende is nu dat een aflevering in Netflix netjes volledig kan worden afgespeeld, maar als ik een aflevering van een reeks op bvb. Canvas  

wil bekijken, deze vaak onvolledig is... het resterende kwartier moet ik dan gaan zoeken bij het programma dat volgde op het programma dat ik wenste te bekijken.

5)Via ASK YUGO (messenger) krijg je steeds een vriendelijk en correct persoon die je te woord staat, maar het lijkt er op dat men niets doet met de klachten. Zelfs iets (wat toch relatief eenvoudig zou moeten zijn) zoals een episode van de reeks "name of the rose" online zetten lukt blijkbaar niet.

 

Hopelijk komt er snel een betere app, en maakt men werk van een betere ervaring voor YUGO gebruikers, want met het idee achter deze formule ben ik helemaal mee.

 

2 reacties
TristanG
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Tien op tien! TV-box / TV-app / telenttv.be Jij bent af! Handje vol!

YUGO - name of the rose en andere problemen

Strookt helemaal met de bevindingen die ik heb van YUGO!

 

Hier moeten ze dringend toch eens beter werk van maken, zeker als je kijkt dat wij bijna het meest betalen voor het minst aantal diensten....

Davud
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! De kop is eraf! Hi there!

YUGO - name of the rose en andere problemen

Zelfde ervaring hier. Yugo ligt al bijna heel het weekend 'plat'. Enkel live TV beschikbaar. Voor de rest weinig te vinden. Nieuwe serie Chernobyl niet beschikbaar. Game of thrones enkel seizoen 8 beschikbaar. Films of andere series geven de boodschap 'oeps er ging iets mis'... Live programma dat bezig is kan niet van het begin worden gekeken. Niet leuk. Ik kreeg een chatbericht dat er een probleempje is met de content en dat de techniekers ermee bezig zijn. Maar tot nu nog altijd niet in orde. Heel jammer allemaal. En de prijs van het abonnement gaat in augustus al omhoog. Misschien eerst de app optimaliseren en performant maken en als alles naar behoren werkt denken aan een prijsverhoging?