Beantwoorden
Schwing
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Tien op tien! Handje vol! Primeur! Gelezen en goedgekeurd!

YUGO werkt alweer niet!

Alweer is 99% van de Play content niet meer beschikbaar via YUGO. Het is weer eens weekend. Telenet, komt er eigenlijk eens een vergoeding voor alle technische storingen die meer dan 24u aanhouden? Anders moeten jullie geen betalende formule aanbieden die maar voor 75% werkt! Hou het dan op een proefabonnement!

8 reacties
Obscuritatis
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Tien op tien! Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

YUGO werkt alweer niet!

Ik kan dit enkel maar beamen. Yugo zou een geweldig concept zijn moest het niet steeds vol bugs zitten.. het is weekend, je hebt eindelijk tijd om wat series te kijken, en hup het werkt alweer niet. 
En dan staat men versteld dat mensen overstappen naar illegale downloads.. 

Yugo, 100€/maand, maar werkt slecht 40% van de tijd helemaal.. 

Schwing
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Tien op tien! Handje vol! Primeur! Gelezen en goedgekeurd!

YUGO werkt alweer niet!

Dat ze het dan in experimentele fase laten. Maar geen betalend abonnement. Het is simpel uit te rekenen. Elke dag dat YUGO niet 100% werkt, dient er niet betaald te worden.

jamesytml
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf!

YUGO werkt alweer niet!

Ik begrijp een nieuw systeem kent bugs , das altijd zo maar ik vind TV is belangrijk , dus ofwel lossen ze het op , ofwel geven ze een tegemoetkoming voor de geleden overlast , als het nog zo een paar avonden terug plat ligt , heb ik er genoeg van , dan schakel ik over naar een andere formule , altijd maar prijsverhogingen maar je krijgt hoe langer hoe minder , 

0 Likes
treeske12
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Jij bent af! Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

YUGO werkt alweer niet!

eigenlijk een beetje schandalig dat de app zo vaak blijkt hangen stel je voor je volgt een spannende serie kijkt uit naar de volgende aflevering en boem de app weiger te werken en je weet niet wanneer je verder kan kijken en hiervoor moeten wij betaln ASJEBLIEF zelfs jullie gratis tegenhangers doen stukken beter dan jullie

Tags (1)
0 Likes
BenQ
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
YUGO op Android TV Primeur! It's your second party! De kop is eraf!

YUGO werkt alweer niet!

Een echte schande! Heb nu eens echt elke dag wel het een of ander probleem met Yugo. Ofwel laadt de cast supertraag of zelfs niet op, ofwel is een deel (nu zelfs 90%) van de content niet beschikbaar op de app en support bestaat alleen maar uit stomme bots die geen soelaas bieden en je een pak tijd kosten. Menselijke hulp is blijkbaar alleen beschikbaar als mensen geen tv kijken: tijdens de kantooruren. Ik heb het ermee gehad en bekijk hoe ik onder dat peperdure contract (want zero product en nog minder service) onderuit geraak. Dit is echt niet meer aanvaardbaar! 

Bart191
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Leesclubje starten? Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

YUGO werkt alweer niet!

Hetzelfde probleem hier met Yugo de laatste weken. Alle zenders van de live tv willen niet opladen als je ze naar de tv cast (blijven maar laden totdat Yugo zichzelf na 5 min afsluit) VTM krijg ik al 3 weken niet meer op mijn tv scherm. Andere zenders lukken mij soms nog na meermaals proberen,  maar meer niet dan wel. Dit terwijl series kijken totaal geen problemen geeft. Bel je naar Telenet dan ligt het waarschijnlijk wel aan je chromecast, maar vooral niet aan hun want in de app werkt alles perfect. Dit terwijl chromecast perfect werkt met youtube enz... Volgens Telenet zijn wij de enige met problemen want niemand doet telefonisch meldingen.

Al 4 keer gebeld om meldingen te doen maar het interesseert die aan de telefoon echt niet. Wij zijn het meer dan beu!!

 

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

YUGO werkt alweer niet!

@Bart191 

Neem contact op een andere manier. Via mail of facebook kom je mogelijk bij andere personen terecht en je laat tegelijkertijd ook sporen na in de administratie.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Fragajo
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! It's your fourth party!

YUGO werkt alweer niet!

Hetzelfde probleem hier ook...

Ik ben sinds kort overgestapt maar casten is onmogelijk zoniet zeer moeilijk.

Met andere apps en pagina's kan ik op hetzelfde moment dan weer wel zorgeloos casten dus aan de toestellen zal het niet liggen.

 

Ook de app is pover, content vaak niet beschikbaar of niet volledig.

Terugscrollen vaak niet mogelijk.

Live kijken al helemaal moeilijk.

 

Jammer dat je een duur abo moet betalen en dan toch naar de apps van de zenders moet uitwijken om tv te kunnen kijken 😞

 

Volgens mij is Telenet zeker in gebreke en zijn schadevergoedingen maandelijks opeisbaar zo lang de app niet voldoet.  Zeker gezien de vele meldingen hier denk ik dat ze niet kunnen ontkennen dat hun product waardeloos is...

 

0 Likes