Beantwoorden
dylan-n
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
YEAH! CAPSLOCK DAY! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Yelo Play: Access Prohibited

Elke keer als ik probeer aan te melden op de Yelo Play app of webpagina krijg ik volgende pop-up "Telenet digital TV and Telenet internet are required to use Yelo Play. More info on Telenet.be."
Dit terwijl we WIGO-klanten zijn en hier elke dag gebruik van maken.

0 Likes
8 reacties
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Yelo Play: Access Prohibited

Heb jij soms de nieuwe Tv-box ? Dan krijg je dit.

0 Likes
dylan-n
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
YEAH! CAPSLOCK DAY! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Yelo Play: Access Prohibited

ja, deze hebben we nu al enkele maanden sinds we BETA-testers zijn, hiermee hadden we nog geen problemen tot vandaag.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Yelo Play: Access Prohibited

dit is iets dat op voorhand geweten was dat de yello app niet meer zou werken na een tijdje omdat je tester bent en deze app niet kan samenwerken met de nieuwe box.

binnenkort kan je de nieuwe app testen van telenet die gelinkt is aan die nieuwe telenet box.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Yelo Play: Access Prohibited

@dylan-n, wat @Master-Magic en @Theo2 vertellen klopt. Yelo Play ging normaal al langere tijd niet meer werken in combinatie met een TV-box. Dit omdat de app totaal niet samenwerkt met de nieuwe TV-box. Alle klanten met een TV-box kunnen normaal gezien sinds maandag/dinsdag niet meer op Yelo Play (app en website).


De nieuwe TV-app is momenteel al in test bij een kleine groep klanten. Zodra je hem als TV-box klant ook kan gebruiken, zal je zeker geïnformeerd worden via e-mail! Helaas heb ik hier nog geen concrete datum voor.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
schauvi
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
YEAH! CAPSLOCK DAY! It's your eighth party! Pionier Primeur!

Yelo Play: Access Prohibited

Wat ik wel raar vind is dat je ook niet met 4G op de yelo app kan? Hoe komt dat?

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Yelo Play: Access Prohibited

@schauvi, als je een TV-box hebt thuis, kan je geen  gebruik meer maken van Yelo Play. Zowel de app als de website niet, zowel via WiFi als mobiele data.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Yelo Play: Access Prohibited


@Suzy@  schreef:

@schauvi, als je een TV-box hebt thuis, kan je geen  gebruik meer maken van Yelo Play. Zowel de app als de website niet, zowel via WiFi als mobiele data.


De webpagina staat deels terug open ik kan TV-gids tenminste  weer zien...

0 Likes
martinetester
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
TV-box / TV-app / telenttv.be Handje vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Yelo Play: Access Prohibited

Ik heb al 2 keer mail gekregen om mijn aan te melden ging rond 19/11 dan nieuwe mail ontvangen om de nieuwe yelo play app te kunnen gebruiken. Tot op heden nog steeds geen toegang. Het duurt toch lang zulle. 

0 Likes