Beantwoorden
BenCe
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Yelo Play app Streamingsprobleem

Beste,

 

Sinds de update van mijn Yelo Play app op mijn Windows 10 laptop ergens rond 5 augustus krijg ik bij alles wat ik wil bekijken (zowel Live TV alsook terugkijk tv) de melding "Er liep iets fout tijdens het streamen. Probeer later opnieuw". Ik heb al geprobeerd de app volledig te verwijderen en daarna terug te installeren, had geen effect. Ondertussen zijn we weer enkele dagen verder en het lukt nog steeds niet. Voor de update van de app werkte alles perfect.

 Live TV bekijken via de YeloTV website lukt nog perfect.

 

Iemand een mogelijke oplossing ?

0 Likes
103 reacties
Seetje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Yelo Play app Streamingsprobleem

halo hier ook van het zelfde!

zijn hier geweest van telenet en het zou mijn PC zijn die het overgens voor08/2016 wel deed zonder probleem??

de app van 4 en vtm werkt trouwens perfect!!

 

 

dus moet er wel iets  NIET OK zijn met de app van yelotv zeker?????? 

0 Likes
Diadann
Freshman Beetjesweter
Berichten: 11
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Netjes!

Yelo Play app Streamingsprobleem

Zeg, Seetje, mag ik je vragen hoe je telenet zover hebt kunnen krijgen dat ze naar jouw PC zijn komen kijken ? En was dit nazicht gratis? Als dit zo is, dan  geloof ik dat er veel van onze gedupeerden hier interesse zullen voor hebben. Ik in ieder geval.

0 Likes
fernand
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Vernieuwde Telenet Webmail? Goed gevonden! Pageturner! It's your seventh party!

Yelo Play app Streamingsprobleem

Juist bericht (reklame) bekomen van Telenet, nieuwe Yelo Play-website, heb deze geprobeerd en werkt goed, zeker een oplossing voorapp probleem.

mvg fernand

0 Likes
RD458210
Freshman Beetjesweter
Berichten: 11
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Yelo Play app Streamingsprobleem

Nieuwe YeloPlay website geeft bij mij  volgend probleem (Google Chrome):  

selektie TV-kijken: onderaan links staat "AANMELDEN". Aanklikken toont een login scherm dat vraagt naar Telenet log-in en wachtwoord. Evenwel worden de gegevens niet aanvaard alhoewel deze wel aanvaard worden op de Telenet.be tab. Ik kon geen oplossing/uitleg bekomen via tel. 015 666666. Er was nog geen melding gemaakt van gelijkaardige problemen.

Als alternatief voor het streaming probleem met de Yelo app gebruik ik Firefox (met Silverlight). Blijkt nu dat dit vanaf vandaag ook niet meer werkt: geeft nu eveneens streaming probleem! De layout van de TV-gids is gewijzigd naar het nieuw formaat: dit toont aan dat het ook hier om de nieuwe versie gaat.

Resultaat: geen live TV meer mogelijk op mijn PC via Yelo (tenzij ik een lagere  resolutie kies, alleen voor Yelo)

 

0 Likes
RD458210
Freshman Beetjesweter
Berichten: 11
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Yelo Play app Streamingsprobleem

YeloPlay.be  uitvoering met browser Microsoft edge: aanmelding met de login is niet nodig want automatisch ingevuld. Opstarten live tv geeft onmiddellijk "Er is een streamingsprobleem".

Aanpassing scherm resolutie van 2560x1440 naar 2048x1152: ok voor ongeveer een minuut, dan melding van streaming probleem. Zelfde scenario voor resolutie 1920x1080, maar misschien iets langer ok.

Probleem grafische kaart? Waarom dan alleen voor deze toepassing en waarom was er geen probleem met de app versie van vóór 8 aug?

Alle andere functies van de app of de nieuwe web versie werken zonder probleem en blijven werken na de melding van het streamingsprobleem.

YeloPlay.be uitvoering op Firefox: login is automatisch... en geen streamingprobleem melding! Wel is de resolutie laag en zie ik soms kleine haperingen (freeze) in het beeld. Blijkbaar verlaagd Firefox automatisch de kwaliteit van het beeld.

0 Likes
Seetje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Yelo Play app Streamingsprobleem

ze blijven lastig vallen maar ok zijn gekomen maar geen oplossing hé dus geeft het geen zin!!!!!!!!!

 

de ene weet daar ook niet van de andere, krijg nog altijd te horen dat ze er mij bezig zijn !anderen zeggen dan nog nooit van gehoord! staiming probleem! geven dan de indruk dakke alleen ben!

terwijl we wel beter weten hé!

allemaal begonen rond 01/08/2016 en telenet doet er niets aan voor deze data was alles ok!

vb. vt 4 en vtm app werken dus wel hé

grtjs jose

0 Likes
CubeNine
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Yelo Play app Streamingsprobleem

Ik heb dezelde problemen gehad via mijn android tablet.

Mijn oplossing was IPv6 uit te schakelen op mijn  router (D-link DIR-842).

 

 

 

0 Likes
Diadann
Freshman Beetjesweter
Berichten: 11
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Netjes!

Yelo Play app Streamingsprobleem

Heb nog eens de Yelo app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar zonder succes. Ik heb wel beeld als ik de oude "internet explorer" browser gebruik en daar naar "https://www.yeloplay.be/" ga.

De vraag is: "Hoelang zal dit nog kunnen blijven duren?"

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Yelo Play app Streamingsprobleem

@RD458210 - Silverlight wordt blijkbaar niet ondersteund door Edge; je moet IE 11.x of een andere browser (Fx, Chrome) gebruiken.

 

Micro$oft raadt overigens iedereen die Silverlight gebruikt aan om het te dumpen in het voordeel van HTML5. Ik weet niet wat TN van plan is, maar misschien (hopelijk?) zijn ze bezig met een versie van Yeol Play in HTML5?

 

Enkele weetjes over Silverlight:

https://blogs.msdn.microsoft.com/webapps/2014/01/16/silverlight-support-roadmap/


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
zodiac
Experienced Beetjesweter
Berichten: 13
A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Yelo Play app Streamingsprobleem

he grapjassen van telenet, het is nog geen 1 april he!

probeer je via de nieuwe yelloplay een film te zien want de app geeft een streamingprobleem?

pech, de yeloplay zegt dat je daarvoor de app moet gebruiken!!!

 

grapjassen!

0 Likes
aerogi
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Yelo Play app Streamingsprobleem

Ik heb veel problemen met de nieuwe streaming yelotv op mijn laptop. Meestal als er voetbal is zet ik dat op de achtergrond en kijk ik enkel als er iets gebeurd. Maar het internet zelf vertraagt enorm, en in twee uur tijd al 4 keer dat de streaming gewoon stopt en ik telkens opnieuw moet opstarten.

 

If it ain't broken, don't fix it!

0 Likes
aerogi
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Yelo Play app Streamingsprobleem

sinds mijn vorige post opnieuw 3 keer uit Yelotv gevlogen. Het begint telkens dat het beeld begint te 'laggen' en uiteindelijk vlieg ik er uit. Ik heb nochtans 4/5 balkjes wifi.

 

Ik hoop dat dit komt omdat er nog wat moet aan gesleuteld worden, want dit is echt geen doen.

0 Likes
zodiac
Experienced Beetjesweter
Berichten: 13
A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Yelo Play app Streamingsprobleem

een stap terug, ja... wil net de film op vtm zien, via de nieuwe yelo play via browser (haja de app heeft een probleempje)  

HAHA GRAPJASSEN 1.png

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Yelo Play app Streamingsprobleem

Ik heb heel even getest en ik vind dat het snel en goed werkt. Ik wel niet lang gekeken dus het kan zijn dat ik ook problemen zou hebben.

Maar in ieder geval, ze zullen zeker opgelost worden.
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
zodiac
Experienced Beetjesweter
Berichten: 13
A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Yelo Play app Streamingsprobleem

en toen werd het weer stil....

 

0 Likes