Beantwoorden
nhn2015
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Trick or treat? Twee handen vol! Follow the reader, reader! Vernieuwde Telenet Webmail?

Yelo Play app op XIAOMI MIBOX3

Hallo,

Ik heb deze onderstaande tvbox aangekocht, maar er is spijtig genoeg geen yelo play versie te downloaden.

XIAOMI MIBOX3  Android 6.0.1  (build once-user 6.0.1 MOB31Z 1304)

Ik heb de smartphone versie geprobeerd, maar deze is totaal niet voorzien voor deze tvbox.

Heeft Telenet plannen om een nieuwe app te ontwerpen met ondersteuning voor deze TVBox?

Bij voorbaat dank.

0 Likes
17 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Yelo Play app op XIAOMI MIBOX3


@nhn2015 schreef:

@sb,

 

Jouw antwoorden hebben helemaal niets met mijn onderwerp te maken, dus stop er maar mee, en ga je eigen onderwerpen bevuilen.

 

Dank u.


Ben je dan al vergeten dat jij degene was die begon over het feit dat je onderwerp veranderd was? Verder is dit een openbaar forum waar iedereen kan reageren. Een tip voor wanneer iemand ooit jouw onderwerp nog eens waagt te "bevuilen": stuur een PM, dat bevuilt de draad niet verder...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
nhn2015
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Trick or treat? Twee handen vol! Follow the reader, reader! Vernieuwde Telenet Webmail?

Yelo Play app op XIAOMI MIBOX3


@sb schreef:

@nhn2015 schreef:

@sb,

 

Jouw antwoorden hebben helemaal niets met mijn onderwerp te maken, dus stop er maar mee, en ga je eigen onderwerpen bevuilen.

 

Dank u.


Ben je dan al vergeten dat jij degene was die begon over het feit dat je onderwerp veranderd was? Verder is dit een openbaar forum waar iedereen kan reageren. Een tip voor wanneer iemand ooit jouw onderwerp nog eens waagt te "bevuilen": stuur een PM, dat bevuilt de draad niet verder...


@sb,

Hmmm... Jij had toch ook een PM naar Suzy kunnen sturen, dus staan we gelijk hé. Man Knipoog

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Yelo Play app op XIAOMI MIBOX3

Let's keep it friendly @nhn2015 en @sb

It's Friday. 😉

 

Op dit moment is het gebruik van Yelo Play dus niet mogelijk op de TV-box XIAOMI MIBOX3 Android 6.0.1., misschien in de toekomst. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes