Beantwoorden
ppont
Experienced Beetjesweter
Berichten: 12
Happy New Year! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Yelo Play gebruiken op Apple TV

Hey,

 

Aangezien Proximus nu de mogelijkheid biedt om een Apple TV te gebruiken, ipv de decoder, vroeg ik mij af of Telenet dit ook ooit gaat aanbieden.  Ik weet dat het voorlopig enkel kan met een Yugo app op AppleTV, maar zou wel handig zijn voor een 2e Toestel, of het aantal boxen onder mijn huidige TV setup wat te verminderen.  Ik kan ook via Airplay casten naar mijn AppleTV vanaf mijn iPhone of iPad, maar een directe App op de AppleTV zou toch veel handiger zijn.  Of ineens een WebOS app op mijn LG OLED zoals TV Vlaanderen aanbiedt ?

 

Ik tag @Suzy even, gewoon om haar mening hierover te horen.

6 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Yelo Play gebruiken op Apple TV

@ppont Zodra iedereen een Telenet box gebruikt zal dit misschien mogelijk zijn, maar denk niet dat dit direct zal gebeuren, brengt Telenet niks op zo een app, een Telenet box per tv brengt hen meer op dan de app 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
ppont
Experienced Beetjesweter
Berichten: 12
Happy New Year! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Yelo Play gebruiken op Apple TV

@Master-Magic Maar aangezien ze nog steeds geen TV Box kunnen leveren wegens Corona, https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/kan-ik-mijn-digibox-of-digicorder-omruilen/, zou een app een veel beter alternatief zijn, desnoods met Apple TV 4K in combo zoals Proximus u doet.  Het is geen werk om die app toe te laten op tvOS, en kunnen klanten ten minste verder....

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Yelo Play gebruiken op Apple TV


@ppont  schreef:

  Het is geen werk om die app toe te laten op tvOS, en kunnen klanten ten minste verder....


Ik denk niet dat het zo makkelijk is als jij het hier omschrijft...


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Yelo Play gebruiken op Apple TV

die apps moeten ook aangepast worden zodat die op de Apple TV werken, en je kan nu eenmaal niet de app zodanig maken dat die op elk systeem werkt in 1 versie, per systeem moet je een app versie maken, dus dan moeten ze die telenet box app ook al maken voor op de Apple TV, 

vrees dat de app voor het andere product zonder kabel tv een test is hoe die werkt via Apple TV en een product is dat een keuze is voor de klant, of je werkt enkel via de kabel met telenet box met dito app of met dat andere systeem dat enkel werkt met internet zonder kabel aansluiting (enkel internet dus) en dat op android en Apple TV werkt.

is gewoon een commerciële keuze vrees ik, het ene of het andere.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
ppont
Experienced Beetjesweter
Berichten: 12
Happy New Year! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Yelo Play gebruiken op Apple TV

@Wheng Ze hebben toch reeds de Yugo app op AppleTV dus zo moeilijk is het blijkbaar niet ?

0 Likes
ppont
Experienced Beetjesweter
Berichten: 12
Happy New Year! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Yelo Play gebruiken op Apple TV

@Master-Magic Ze hebben toch reeds de Yugo app, dus zo moeilijk is het niet om iets te maken dat zowel op iOS als iPadOS als tvOS werkt.

0 Likes