Beantwoorden
Ilse1968
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Yelo Play herkent mijn Play abonnement niet meer

Sinds gisteren zegt yelo play dat ik geen play heb. Dit is echter wel zo dus ik zou graag willen weten wat er fout loopt.

Alvast bedankt

0 Likes
8 reacties
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Yelo Play herkent mijn Play abonnement niet meer

@Ilse1968 

Op welk toestel bekijk, je yelo play? Indien op een mobiel toestel: app verwijderen, opnieuw installeren en inloggen en het zou moeten werken.

Never trust in Dust
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo Play herkent mijn Play abonnement niet meer

@Ilse1968  kan het zijn dat u de nieuwe tv box heeft ? Als dat zo is dient u via www.telenettv.be te gaan


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ilse1968
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Yelo Play herkent mijn Play abonnement niet meer

Zowel op de app als op de site staat dat ik play moet kopen. Zelfs als ik de app verwijder gebeurt er niets maar op mijn Telenet staat dat Play actief is

0 Likes
Ex-Netweter
 

Yelo Play herkent mijn Play abonnement niet meer

Heb dit ook gehad vorige week. Een telefoontje naar 015/666666 en het was opgelost.

🙂

Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Yelo Play herkent mijn Play abonnement niet meer

@Ex-Netweter 

Was het maar zo simpel voor iedereen. Ik sukkel nogsteeds met 2 problemen en dat sinds het begin van mijn overstap van Proximus naar Telenet. En dit sinds 22 maart... 

Das bijna een maand geleden en nogsteeds niet in orde. Als het eind deze maand niet is opgelost bel ik terug naar de klantendienst!

Never trust in Dust
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Yelo Play herkent mijn Play abonnement niet meer

@Ilse1968, bedoel je dat de Yelo Play app en de yeloplay.be website beide aangeven dat je moet abonneren op Play terwijl je dit hebt? 

 

Want dit lijkt een probleem te zijn dat gisterenavond is opgedoken. Dit wordt momenteel onderzocht, ik heb jouw voorbeeld alvast doorgestuurd naar de collega's. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Yelo Play herkent mijn Play abonnement niet meer

@Ilse1968, kreeg je deze 'abonneren'-melding enkel bij Terugkijk-TV en VOD (films en series uit de TV-theek)? 

 

Kan je het trouwens nog eens testen nu? De collega's van onze back office zijn ondertussen synchronisaties aan het uitvoeren om het op te lossen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ilse1968
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Yelo Play herkent mijn Play abonnement niet meer

Bij mij is het ondertussen opgelost via de klantenservice. Bedankt voor alle antwoorden