Beantwoorden
alakar
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your eighth party! Netjes! It's your fifth party! Pionier

Yelo Play opent THEOplayer bij casten naar Chromecast

Sederd enkele dagen opent mijn tv een THEOplayer app indien ik een programma wil casten via YELO Play op mijn laptop naar mijn Samsung televisie die voorzien is van een CHROMECAST dongle 1 .Hierbij blijft deze app even naar het programma zoeken maar vindt geen verbinding of beeld . Alle andere streamings mogelijkheden naar deze dongle werken wel perfect bv vanaf de smartphone werkt het wel . Watzou de oorzaak kunnen zijn ? 

Tags (2)
0 Likes
14 reacties
NicoVE
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Yelo Play opent THEOplayer bij casten naar Chromecast

Ik heb net hetzelfde probleem. Treedt enkel op als ik wil casten via de yelo play app vanop mijn Mac. Andere apps (facebook,..) werken perfect. 

 

0 Likes
NicoVE
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Yelo Play opent THEOplayer bij casten naar Chromecast

Hallo Alakar,

Heb nog zelf nog wat verder gezocht en ik heb het weer aan het werken gekregen.

Als je yelo tv pagina opent in google chrome, heb je op de pagina "ontdek" reeds in de rechterboven hoek het icoontje om het casten te starten. Als je daarop klikt, komt op je tv het logo van yelo TV en staat er ready for casting.

Als je dan naar de pagina "tv kijken" opent en op de post klikt die je wil casten, start het casten automatisch op je TV.

Dus bij mij werkt het weer als ik het in die volgorde doe. Als ik yelo tv pagina open en dan direct naar tv kijken ga en post selecteer en dan op casten druk, dan krijg ik telkens die theoplayer app

Tags (1)
alakar
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your eighth party! Netjes! It's your fifth party! Pionier

Yelo Play opent THEOplayer bij casten naar Chromecast

Bedankt NicoVE . Als je de handelingen in jouw gegeven volgorde doet lukt het hier ook . Gr Alain

0 Likes
erik13
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf!

Yelo Play opent THEOplayer bij casten naar Chromecast

Ik had ook dat probleem.

Je moet gewoon Yelo tv verwijderen van je laptop en dan terug installeren en het probleem is opgelost.

0 Likes
luckyluc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your second party! De kop is eraf! It's your first party! Hi there!

Yelo Play opent THEOplayer bij casten naar Chromecast

Ik heb hetzelfde probleem, via mijn Macbook, langs mijn Iphone is er geen probleem .

Het probleem zou beter opgelost worden door Telenet ? 

Het iedere keer opnieuw Yelo terug installeren, mag toch niet de standaard zijn he ?

Iedere keer als ik van programma wil wisselen ontstaat hetzelfde probleem 

0 Likes
erik13
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf!

Yelo Play opent THEOplayer bij casten naar Chromecast

Inderdaad,

 

Theoplayer, verschijnt terug als je wisselt van programma.

Ik heb vorige week contact opgenomen met TELENET om het probleem aan te kaarten.

Technicus aan de lijn viel compleet uit de lucht, hij zei wel, blijf aan de lijn ik ga informeren,

na exact 31,17min wachten aan de telefoon werd de hoorn ingelegd.

Dit is echt de waarheid, wat een service, ik was te boos om terug te bellen en er is noch geen

oplossing. Ik hoop dat TELENET dit leest en met een oplossing komt.

 

 

0 Likes
Jolien5
Ex-Moderator
Berichten: 20
Topicwurm! Say what?! Happy New Year! Tien op tien!

Yelo Play opent THEOplayer bij casten naar Chromecast

Hey @erik13@alakar en @luckyluc, merken jullie dit nog steeds op? Zo ja, sturen jullie ons dan een bericht met jullie klantgegevens via Facebook of Twitter? Dan onderzoeken we dit graag zo snel mogelijk verder.


Jolien | Ex-Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
NicoVE
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Yelo Play opent THEOplayer bij casten naar Chromecast

Op laptop / MacBook heb je toch geen yelo play app.....moet je toch openen via webbrowser? Dus snap niet goed wat je bedoelt om telkens opnieuw te installeren? Ik open "https://www.yeloplay.be/" in google chrome en start het casten vanuit de ontdek pagina (op je tv verschijnt dan yelo play ready to cast) en ga dan naar TV kijken en klik op kanaal dat ik wil zien en zo werkt het perfect

0 Likes
BIDI
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De kop is eraf!

Yelo Play opent THEOplayer bij casten naar Chromecast

Ik snap ook niet wat er wordt bedoeld met de app verwijderen en opnieuw installeren op de laptop aangezien ik gewoon Google Chrome gebruik en naar yeloplay.be surf? De omweg met casten via de Ontdek-pagina werkt bij mij niet :-(. Graag DRINGEND een oplossing van Telenet, helemaal niet fijn om niet meer te kunnen casten.

0 Likes
stanvi
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Happy New Year! Primeur! Pageturner! It's your second party!

Yelo Play opent THEOplayer bij casten naar Chromecast

Goed uitgeknobbeld. 

0 Likes
erik13
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf!

Yelo Play opent THEOplayer bij casten naar Chromecast

Ik bedoel dus ook via Google Chrome, maar we zijn nu een week verder en ook hoor niets

meer van Telenet. Dank voor de goede service.

0 Likes
GBee
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Yelo Play opent THEOplayer bij casten naar Chromecast

Hallo,

Ik heb ook nog steeds zelfde probleem en zelfs de voorgestelde oplossing om casting al bij discover te starten werkt niet....

GB

0 Likes
IwanVM
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Yelo Play opent THEOplayer bij casten naar Chromecast

Hier is het ook Theo Player dat open gaat en geen content afspeeld.

Het gaat om een externe chromecast die hij perfect vind.

Ik wil gwn sport kijken en klaar. ipv te googlen achter de zoveelste achterpoort / fix.

 

0 Likes
Loeki-1
Professional Weetjeslezer
Berichten: 1
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Yelo Play opent THEOplayer bij casten naar Chromecast

Probleem is nog steeds actueel ! het koste wel wat zoekwerk om deze oplossing te vinden.

Casten via www.yeloplay.be is enkel mogelijk zoals reeds gemeld door NicoVE:

 Ik open "https://www.yeloplay.be/" in google chrome en start het casten vanuit de ontdek pagina (op je tv verschijnt dan yelo play ready to cast) en ga dan naar TV kijken en klik op kanaal dat ik wil zien en zo werkt het perfect