41205
netweters
|
17770
gesprekken
|
19199
vragen
|
Sinds een drietal weken heb ik een probleem met Yelo Play.
Een vijftal seconden na opstarten wordt een scherm getoond met een foutboodschap 'kan Yelo Play niet starten'.
Ook na herinstallatie, en verwijderen van de cache blijft de fout.
Het toestel is een Lenovo Tablet pro 10 - met Android 6.1
Kan iemand helpen (klandendienst Telenet weet het alvast niet)
Opgelost! Ga naar oplossing.
Nee, ik heb thuis geen aanpassingen gedaan - geen nieuwe TV box dus.
Ik heb enkel problemen op de Lenovo tablet
Misschien dat je hier iets aan hebt
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/is-mijn-toestel-geschikt-voor-de-yelo-app-yelotvbe/
Mvg,
Ik heb de oplossing gevonden bij een medewerker van Media-Markt. Je kan online in de browser kijken naar Yelo-TV op deze tablet. Het enig wat je moet doen is aanvinken dat je de desttop-versie van de website wenst (via instellingen).
Schandalig dat de helpdesk van Telenet dit niet weet - ik heb 10 euro betaald voor de service bij Media-Markt !!
@Marleen9 blij dat het toch in orde gekomen is, duid het aan als oplossing het kan anderen helpen.
Jos
Ik weet niet hoe ik dit als oplossing moet aanduiden...
@Marleen9 het staat toch aangeduid als oplossing, kan zijn dat iemand het voor u heeft in orde gebracht.
Jos
Super! Yoga tab 3 hier, yelo app loopt vast, maar via de browser lukt het dus wel. Gouden tip!!! thx