Beantwoorden
Nele2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Yelo Play via iPad op een ander toestel

Hallo,

nieuw hier op dit forum, beetje leek maar ik werk eraan:)

yeloplay zou nu moeten lukken via iPad op,een ander toestel. Aangesloten met een lightningadapter maar ik krijg enkel klank en geen beeld. Kinderziekten of is er meer aan de hand?

0 Likes
5 reacties
Creativeee
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
YEAH! CAPSLOCK DAY! Jij bent af! Handje vol! Twee handen vol!

Yelo Play via iPad op een ander toestel


@Nele2@  schreef:

Hallo,

nieuw hier op dit forum, beetje leek maar ik werk eraan:)

yeloplay zou nu moeten lukken via iPad op,een ander toestel. Aangesloten met een lightningadapter maar ik krijg enkel klank en geen beeld. Kinderziekten of is er meer aan de hand?


@Nele2

 

Je kan nu via de Yeloplay app streamen naar een chromecast of een apple TV, aansluiten met ligtning adapter werkt helaas niet? Kan je je probleem eens wat beter beschrijven aub ? 🙂

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Yelo Play via iPad op een ander toestel

Welkom @Nele2!

Ik heb zo'n voorgevoel dat het helemaal goed gaat komen, want je eerste post is een feit! Smiley Knipoog

 

Heb met jouw bericht wel even een nieuw onderwerp gestart, zodat jouw vraag apart behandeld kan worden. Het is namelijk een redelijk specifieke vraag. Maar zo ga je ook sneller geholpen kunnen worden door de andere Netweters. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Nele2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Yelo Play via iPad op een ander toestel

Yeloplay kan nu ook via appletv, maar is een gewone HDMI-aansluiting (speciaal vr Apple) via je iPad niet voldoende? Ik verbind met mijn tv in de caravan, krijg klank maar geen beeld

0 Likes
Yves-S
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Yelo Play via iPad op een ander toestel

Yelo bestaat al lang, dus kinderziektes nee 😛

 

Misschien zit er een copy beveiliging op, dar kan ook wel. 

0 Likes
BenBaetens
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
WOW, overzichtelijk! Warming up? π-DAY! O dierbaar België..

Yelo Play via iPad op een ander toestel

@Nele2: Je kan enkel gaan doorsturen als je een wifi verbinding hebt naar je Apple Tv.

 

Hoe werkt het?
  • Verbind je smartphone of tablet met hetzelfde wifi-netwerk als je Chromecast of Apple TV. 
  • Druk op de knop Source/AV/Input van de afstandsbediening van je tv en kies de juiste HDMI-ingang (de naam van deze knop kan verschillen per type afstandsbediening). Open de Yelo Play-app en kijk zoals gewoonlijk naar je favoriete film, serie of TV programma.
  • Druk vervolgens op het Chromecast  of AirPlay-icoon  om het beeld naar je tv te streamen. 

4. Wil je stoppen met kijken? Tap op het Chromecast- of AirPlay-icoon en kies <disconnect> om je toestel te ontkoppelen.

 

Meer info vind je hier: https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/yelo-play-streamen-via-google-chrom...

 
0 Likes