Beantwoorden
uvg
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Yelo app registreert laptop 2 maal

Beste,

 

In maart heb ik mijn laptop geregistreerd. Vandaag komt hij opnieuw vragen om te registreren.

Zie screenshot. Is dit normaal? De enige update dat de laptop gehad heeft is een nieuwe graphics driver. En ik kan de andere pas over 2maanden deleten. Wordt het niet eens tijd om het aantal devices te vermeerderen of soepeler mee om te springen.

 

Urbain

yelo.JPG

Tags (1)
0 Likes
15 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo app registreert laptop 2 maal

@uvg  kan het zijn dat u de cash en cookies geleegd hebt? Want als dat gebeurd moet u opnieuw een regestratie doen heb dit zelf ook al voor gehad. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Yelo app registreert laptop 2 maal

@uvg 

 

Simpele oplossing: bellen naar Telenet klantendienst. 015/666666

Daar kan men u helpen.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Yelo app registreert laptop 2 maal


@louishufk  schreef:

@uvg 

 

Simpele oplossing: bellen naar Telenet klantendienst. 015/666666

Daar kan men u helpen.

Of via Facebook of Twitter, dat kan natuurlijk ook. De respons is daar redelijk snel.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Yelo app registreert laptop 2 maal

Als je naar de klantendienst belt, moet je het geluk hebben dat je de juiste competente persoon aan de lijn krijgt. Anders helpt het ook niet. Soms bel je voor een probleem en ben je op 5 minuten geholpen. Maar de meeste van mijn problemen zijn achterliggend opgeschoven omdat ze niet direct kunnen opgelost worden. Momenteel had ik nog 1 probleem met mijn Triiing apps, maar intussen is er weer een probleem bij: ik heb een nieuwe persoonlijke login aangemaakt met wachtwoord en mijn eerste persoonlijke login verwijderd. Maar die komt steeds terug als ik hem verwijder. Gebeld met de klantendienst en is naar de afdeling IT verschoven ter controle, waarom hij steeds terug verschijnt...

Never trust in Dust
0 Likes
uvg
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Yelo app registreert laptop 2 maal

Neen geen cache en cookies en het gaat overde yelo app niet over yelo in de browser maar toch

0 Likes
uvg
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Yelo app registreert laptop 2 maal

Het systeem zou toch intelligent genoeg moeten zijn om dezelfde  identifier te herkennen en dan die te overschrijven. Je zou hiervoor toch niet iedere keer opnieuw langs de helpdesk moeten pâsseren die hebben al genoeg zaken te doen 🙂

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo app registreert laptop 2 maal


@uvg  schreef:

Neen geen cache en cookies en het gaat overde yelo app niet over yelo in de browser maar toch


Je hebt het toch over een laptop? Dan ga je toch via uw browser naar Yelo TV. De app, dat is voor op een tablet of smartphone.

En vergis u niet, op één en dezelfde machine aanloggen met twee verschillende browser wordt aanzien als twee verschillende machines.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo app registreert laptop 2 maal

Elke combinatie van machine en browser of app heeft zijn eigen registratie. Dus heb je op je laptop eerst één browser gebruikt en later een andere, zijn dat twee registraties.

@Suzy Als de klanten hun gerestreerde toestellen bekijken zou het nuttig zijn dat ook de browser of de app erbij vermeld staat.

 

Edit: het eerste puntje heeft @StefaanH reeds gemeld. Op mijn laptop Windows 10, heb ik ook de yelo app. 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo app registreert laptop 2 maal

Voor het registratie van de toestellen en hun aantal maakt het trouwens niet uit of je de app of Yelo TV gebruikt. Alles wordt gewoon opgeteld.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Yelo app registreert laptop 2 maal

Aanmelden bij Facebook is hetzelfde probleem. Als je tweestapsverificatie hebt ingesteld staan, dan moet je ook regelmatig je toestel opnieuw registreren ook al gebruik je dezelfde browser. Veiligheid voor alles maar het staat toch nog niet echt op punt.

Never trust in Dust
0 Likes
uvg
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Yelo app registreert laptop 2 maal

Op windows  is het weldegelijk een app en kan je ook via de browser. BTW hij doet nu beiden...

0 Likes
uvg
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Yelo app registreert laptop 2 maal

knipsel_yelo.jpgZoals je kan zien van links naar rechts Yelo app, Edge en Chrome en dat werkt met die nieuwe registratie. Maar je kan er donder op zeggen dat hij over een maand terug komt zagen.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Yelo app registreert laptop 2 maal

@uvg 

Staan die 3 versies nu niet in uw lijst van geregistreerde toestellen? En voor hoelang moeten ze daar nog blijven?

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo app registreert laptop 2 maal

Je kan een onbepaald aantal yelotv app's of via webbrowsers openen. De registratie is pas nodig voor het bekijken van (niet alle) opgenomen programma's, voor opgevraagde zaken, ...

Als je in de drie geopende genallen verder gaat, zal je mogelijk bij één van deze drie opnieuw moeten registreren. Mogelijk omdat sommige opgenomen programma's onder bepaalde omstandigheden kunnen bekeken worden zonder registratie. Opgelet, je moet je wel altijd aanmelden.

0 Likes