Beantwoorden
JVHB
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Yelo play app op iPad kan geen opnames afspelen

Sinds gisterenavond kan ik geenopnames meer bekijken de yelo play app. Ik krijg volgende foutmeldinng: "Unknown error SSM_1000". Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, hetzelfde probleem blijft zich voordoen. Iemand andere tips?

Tags (2)
10 reacties
Duc53
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Happy New Year! Hoort wie klopt daar? Netjes! It's your fifth party!

Yelo play app op iPad kan geen opnames afspelen

Hallo, identiek hetzelfde probleem hier maar blijkbaar geen oplossing te vinden?

 

0 Likes
Poohtje16
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Yelo play app op iPad kan geen opnames afspelen

Ik heb ook hetzelfde probleem sinds gisterenavond. Zowel op iPhone als iPad wil hij geen opnames meer afspelen. Op de digicorder wel.

Ik heb deze namiddag eens de router uitgetrokken voor 10 sec omdat dit de vorige keer geholpen heeft bij een probleem, maar nu haalde het ook niets uit.

0 Likes
Bedoosd
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Yelo play app op iPad kan geen opnames afspelen

Hier hetzelfde probleem.

Aangezien het bleef duren kwam ik het opzoeken maar ik heb ook geen oplossing dus.

0 Likes
Stefj_
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! It's your seventh party!

Yelo play app op iPad kan geen opnames afspelen

Heb hier ook hetzelfde voor. Dacht dat het aan de ipad lag. Op verschillende toestellen ( andere ipd en iphone) geprobeert maar nergens kan je opnamens bekijken, wel tv kijken! Zal dus waarschijnlijk algemeen zijn. 

0 Likes
Sventje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Yelo play app op iPad kan geen opnames afspelen

Hier van hetzelfde, vandaag voor het eerst gemerkt. Het manifesteert zich op zowel de iPhone als de iPad. Herstarten van de modem bracht geen soelaas.

0 Likes
Sventje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Yelo play app op iPad kan geen opnames afspelen

Hier van hetzelfde, vandaag voor het eerst gemerkt. Het manifesteert zich op zowel de iPhone als de iPad. Herstarten van de modem bracht geen soelaas.

 

Edit: Dubbele posting, veroorzaakt door nog moeten verifiëren van mailadres.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Yelo play app op iPad kan geen opnames afspelen

@Stijn @Suzy @VincentD

Dit is duidelijk een algemeen probleem. Zijn jullie hiervan op de hoogte?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Evy3
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 2
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

Yelo play app op iPad kan geen opnames afspelen

Hier ook hetzelfde probleem, maar bij android. Kan sinds 8/7 geen opnames meer bekijken. Krijg telkens streamingsprobleem.  Al derest, zoals terug kijken, iets van play more kijken lukt wel.

0 Likes
Cindy1677
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Yelo play app op iPad kan geen opnames afspelen

Is blijkbaar een algemeen probleem en hopelijk lost Telenet het snel op want dit is zeer vervelend 

0 Likes
VincentD
Ex-Moderator
Berichten: 193
Lees je nog iets anders? ;-) De vernieuwde WIGO? Even demarreren... Lezersgoud. Respect!

Yelo play app op iPad kan geen opnames afspelen

Bedankt voor al jullie meldingen. We zijn hiervan op de hoogte en werken eraan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Vincent

"I've tried absolutely nothing and I'm all out of ideas."
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.