Beantwoorden
Gr4v1s
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken!

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

Wanneer ik de yelo-play app open op mijn pc vraagt hij telkens 'Upgrade nu!'  Er is geen update beschikbaar in de store en als ik de app verwijder en opnieuw installeer krijg ik dezelfde melding.

 

Is het sedert kort niet meer mogelijk om via de app te kijken op PC windows 10 en heb ik een melding gemist?

36 reacties
Ikweetwiejebent
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De kop is eraf!

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

zou u zeggen verwijderen die handel

0 Likes
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

0 Likes
Crisa
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! De kop is eraf!

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

Idem dito hier. Je kan wel Yelo kijken via de website.

www.yeloplay.be

 

cookies
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Complimentendag It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

Ja ja, tot je de cookies allemaal weg doet en je terug moet inlogen, dan heb je 5 toestellen op die app aangesloten en kan je pas na 3 maand uit u (mijn telenet) verwijderen...…….

Rommel van Telenet, zorg gewoon dat de App in de windows store werkt zoals het hoort en geen inlogproblemen geeft zoals online met jullie cookies.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update


@Gr4v1s  schreef:

Is het sedert kort niet meer mogelijk om via de app te kijken op PC windows 10 en heb ik een melding gemist?


@Gr4v1s sinds 12 juni is het niet meer mogelijk om de Yelo Play app te gebruiken op een Windows smartphone, -tablet of -PC. Normaal heb je (als Windows gebruiker) hierover een e-mail van Telenet ontvangen. Hier vind je alvast wat meer info op de Telenet klantenservice.

 

Ook Internet Explorer wordt sinds 12 juni niet meer ondersteund, andere browsers werken uiteraard nog steeds om naar yeloplay.be te kijken. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

@Suzy Ik veronderstel dat Telenet enkel een mail gestuurd heeft naar de gebruikers met de Yeloplay app van Windows. Ook niet gebruikers die deze app niet geregistreerd hebben konden tv en opnames kijken met deze app. (ik bedoel hiermee de gebruikers die noch Play, noch Play more hebben).  

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

@janne_man, klopt! Telenet heeft gekeken naar welke klanten gebruik maakten van de Yelo Play app op een Windows toestel (smartphone, tablet of pc). En hen hebben ze een communicatie gestuurd. 

 

En het is effectief de volledige app (Yelo Play) die dus niet meer werkt op Windows toestellen, niet enkel het Play (More) gedeelte. Ook opnames, tv-gids, live tv, ... de volledige app eigenlijk.

 

Is dat wat je bedoelt? Anders interpreteer ik je vraag vermoedelijk niet juist. 😄 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

@Suzy 

Ja, ik heb mijn communicatie verschrikkelijk slecht geformuleerd. Ik had het moeten nalezen. Wat ik bedoelde is dat allicht enkel die gebruikers een mail gekregen hebben wiens windows app geregistreerd was. Daarnaast zijn er gebruikers van die app die niet geregistreerd zijn en toch met deze app rechtstreeks tv keken of zelfs naar opnames keken. Ik bedoel dan hoofdzakelijk de gebruikers die geen play hebben en ook geen play more, deze gebruikers kunnen immers hun toestel niet registreren en vallen dan blijkbaar uit de boot met een gerichte communicatie.

 

0 Likes
dsenseb
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
YEAH! CAPSLOCK DAY! Happy New Year! Hoort wie klopt daar? Twee handen vol!

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

Wat is eigenlijk de reden waarom deze niet meer werkt? Ik vermoed dat telenet niet in regel is met microsoft ofdat er misschien een licentie niet betaald is?

Het is sowieso niet door een update gebroken...

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

@dsenseb het was een beslissing die grotendeels getriggered doordat Windows zelf ook besliste om geen ondersteuning meer te bieden voor mobiele Windows-applicaties. Vervolgens heeft Telenet ook besloten om de Yelo Play app voor zowel smartphones, tablets als pc's ook niet meer te ondersteunen en werd het op 12/06 juni stopgezet. 

 

Hier vind je de informatie erover. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
MZ1
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

Dit heeft toch weer niets te maken met de internationale perikkelen tussen Amerika en China he?

0 Likes
dimirafc
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

Hoy Suzy,

 

Toch een vreemde beslissing van Telenet hoor... ik denk dat W10 op pc/notebook heel aanwezig is ?

Maar goed via chrome werkt het ook.....maaaaaar.....ik heb mijn toestel al meerdere malen moeten registreren ? Dit wil zeggen rijtje vol van vijf en bingo ! Dus ik zou zeggen wat een amateurs daar bij telenet !!! 

 

mvg, dimi

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

Ik vrees dat als je uw toestel al tig keren hebt moeten registreren dat dit door onwetendheid komt van u. Je moet de cokies van Telenet toelaten. Als die gewist zijn, moet je opnieuw registreren.

0 Likes
dimirafc
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Yelo-play app voor windows 10 vraagt update

@janne_mandit komt helemaal niet door onwetendheid..... Dus U vind dit normaal ?

Gebruik van Ccleaner doen we niet meer dan ? Dus cookie cleaning is er niet meer bij ?

 

Ze weten het Mac Address toch ? kijk maar in mij telenet, op deze manier zou de registratie moeten zijn !

 

Oplossing is een andere browser gebruiken bv Firefox , en deze enkel voor yelo en afvinken in ccleaner.......

 

mvg, dimi