Beantwoorden
JVUE
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Yelo play app werkt niet meer.

Hoi allemaal,

 

sinds vorige vrijdag heb ik een probleem met de yelo app. Als ik iets wil bekijken op mijn smartphone klaagt de app dat er problemen zijn met het streamen. Het rare is dat ik dit zich ook voordoet op mijn laptop. Ik heb op mijn smartphone al eens de cache leeggemaakt, maar dat helpt niet. Ik heb geprobeerd met een andere app en daarmee kan ik wel streamen, dus ik vermoed dat er aan ander probleem is. Wie kan helpen?

 

Jvue

Tags (1)
0 Likes
6 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Yelo play app werkt niet meer.

@JVUE, probeer de Yelo Play app sowieso eens volledig te verwijderen en opnieuw te installeren op je mobiel toestel. Dit zorgt ervoor dat alle gegevens van de app verwijderd zijn in jouw toestel.

 

Voor het probleem met yeloplay.be op jouw laptop kan je best de cache en cookies van je browser eens verwijderen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
JVUE
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Yelo play app werkt niet meer.

Beste,

 

ik heb de app hergeïnstalleerd op mijn smartphone, maar dit heeft het probleem spijtig genoeg niet opgelost.

 

JVUE

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Yelo play app werkt niet meer.

@JVUE

Is er sinds vrijdag nog iets anders gewijzigd aan uw installatie? Ben je misschien de bezitter geworden van een TV-box ipv een digicorder? In dat geval moet je andere apps gebruiken. Yelo werkt dan niet meer.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
JVUE
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Yelo play app werkt niet meer.

Nee, maar ik heb wat zitten uittesten en ik denk het probleem gevonden te hebben. Als ik probeer met Watch TV, werkt het. Als ik in MyTV iets nieuws selecteer, werkt het ook. Het werkt blijkbaar niet met een bepaalde uitzending die ik aan het zien was. Geen probleem, dan kijk ik die wel op mijn TV. Alvast bedankt om mee te helpen zoeken.

 

jvue

Keppe
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Yelo play app werkt niet meer.

Ik had dit probleem ook met windows Yelo Play app. Oorzaak hiervan kan zijn door andere streaming diensten, sommige video programma's, You Tupe downloaders, enz.

De oplossing hiervoor is Java te installeren of opnieuw te installeren https://www.java.com/nl

Door het bovengenoemde gebeurt er een foutje in Java.

Ik heb dit op deze manier kunnen oplossen en ik hoop dat ik hierdoor velen kan helpen.

0 Likes
amandus88
Experienced Meerweter
Berichten: 79
Goed bezig! Say what?! On a roll... Dat loopt vlotjes.

Yelo play app werkt niet meer.

Momenteel krijg ik bericht bij het opstarten van Yelo: "momenteel is er een probleem met de Yelo play-app of site. Probeer het later nog opnieuw."

Is er werkelijk een probleem of is er een andere oorzaak?

0 Likes