Beantwoorden
Lodewijk
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
TV-box / TV-app / telenttv.be Netjes! It's your fifth party! Primeur!

Yelo play - meerdere gebruikers actief

Bij het gebruiken van yelo play (na aangelogd te zijn) en het aanklikken van een tv zender krijg ik steeds de boodschap dat er  al meerdere gebruikers actief zijn. Mijn telenet app geeft aan dat er nul gebruikers zijn, nogal wiedes natuurlijk omdat deze ook allemaal op mijn vraag hun yelo app verwijderd hebben. Ik op aangeven van telenet ook al mijn telenet password veranderd, maar probleem blijft duren.

Tags (1)
3 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Yelo play - meerdere gebruikers actief

het is niet nodig dit 2 keer te posten 😉 

heb je uw cache op je toestel eens geleegd enzo????


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Yelo play - meerdere gebruikers actief

@Master-Magic, heb de 2e post verwijderd en deze behouden. Ik verplaatst deze ineens ook naar het bord Telenet apps. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

StasD
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
O dierbaar België.. TV-box / TV-app / telenttv.be Jij bent af! Leesclubje starten?

Yelo play - meerdere gebruikers actief

Hallo ,

 

Ik heb hetzelfde probleem met mijn iPhone. Als ik via Yelo play naar TV kijken wil kijken naar een TV programma krijg ik  de volgende boodschap: "Streamingsprobleem: Momenteel kun je dit niet bekijken omdat er al een max. aantal gezinsleden kijkt via Yelo Play-app of site."

 

Naast mijn iPhone is er nog een iPad en een iBook geregistreerd op Yello Play, maar op geen enkel van deze apparaten wordt er naar Yelo Play gekeken.

 

Enkel TV kijken op mijn nieuwe TelenetBox is mogelijk.

 

 

0 Likes