Beantwoorden
Hbb
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Trick or treat? Alles op zijn plek! Dat loopt vlotjes. Twee handen vol!

Yelo play streamen (film)

Sinds ik veranderd ben van abonnement  (nu heb ik wigo) kan ik niet meer via yelo play op android gsm films naar tv streamen!? Bij mijn vorig abo ging dat wel en nu in 1 keer niet meer. Je bent nu verplicht om op u gsm zelf te kijken terwijl ik bij vorig abo via screen mirrow of smart vieuw toch naar tv kon streamen. Waarom gaat dit bij wigo niet?? Iemand antwoord?

0 Likes
6 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5229
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Yelo play streamen (film)

Het lijkt met straf als zou WIGO hier iets mee te maken hebben.Beschik je over de meest recente versie (4.16.4) van de Yelo Play app?

 

Heb je de TV eens uitgeschakeld? Dus écht uitschakelen of zonder stroom zetten. Heb je op je TV eens gecontroleerd of die daadwerkelijk verbonden is met het Internet? Vooral bij draadloze verbindingen is dat soms een probleem.

 

Tot slot: werk je misschien met een HGW (Telenet modem/router) én een eigen router? In dat geval bevinden beide toestellen zich misschien op een verschillend netwerk. Wat ook mogelijk is: je smartphone die verbonden is met Telenet WiFree. Ik heb dat zelf soms aan de hand sinds mijn buurvrouw een HGW (met Telenet WiFree) heeft; mijn smartphone maakt daar soms verbinding mee ipv met mijn eigen draadloze netwerk.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Hbb
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Trick or treat? Alles op zijn plek! Dat loopt vlotjes. Twee handen vol!

Yelo play streamen (film)

Hela sb,

Hoe weet ik of HGW router heb? Hangt een zwarte met een rij groene lampjes?! Weet niet welke? 

Voor de rest is er niets veranderd op mijn tv end...

Het is in mijn ogen vanaf ik wigo heb...misschien net toeval maar voor ik wigo had ging het streamen van gsm naar tv wel via yelo tv. En paar dagen nadat ik wigo had wilde ik weer  een film via yelo naar tv streamen en ging het niet meer. Jammer want altijd leuker dan op kleine scherm te moeten kijken als je via mirrow of smart vieuw kunt kijken 😔 een tweede digi..bijzettrn wordt een beetje duur daarom was het streamen via gsm naar tv van yelo makkelijk voor boven😔😔😔 de kids zeuren mijn oren af nu...en zelf vindt ik dit jammer. Weet niet wat nog te doen..is altijd gelukt...nog een idee soms? En bedankt voor u reactie he SB !!!

0 Likes
Hbb
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Trick or treat? Alles op zijn plek! Dat loopt vlotjes. Twee handen vol!

Yelo play streamen (film)

Zag steeds dat ik een reactie had maar kon het antwoord niet vinden. Ben nieuw hier maar weet nu normaal hoe ik bij mijn eigen vraag geraak. Hihi 🤔😉🙃🤣🤣

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5229
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Yelo play streamen (film)

Dus in feite doe je aan "casten" : het beeld op je smartphone wordt getoond op de tv. Heb je al eens geprobeerd met een andere smartphone? Ben je 200% zeker dat de smart tv en smartphone verbonden zijn met hetzelfde netwerk?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Hbb
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Trick or treat? Alles op zijn plek! Dat loopt vlotjes. Twee handen vol!

Yelo play streamen (film)

Hela sb 😉,

 

Ja, weet zeker dat mij  smart tv op dezelfde netwerk zit. Kan ik nakijken op tv zelf...met de gsm van mijn dochter gaat ook niet meer krijgt dezelfde melding, terwijl dit eerst ook geen probleem was....weet echt niet waarom dit nu niet meer kan? 

 

Eens vragen of er nog mensen zijn dit dit probleem ondervinden??

Zijn er mensen die yelo play op hun gsm hebben staan en daarop de film laten draaien maar via screen mirrow of smart vieuw doorsturen naar tv. Lukt dit nog steeds bij jullie?? Zo ja hebben jullie het abonnement wigo of iets anders? Of lukt dit  bij jullie ook niet meer sinds een dikke maand ofzo? 

Graag een reactie of jullie vanaf u gsm kijken naar  yelo play kunnen kijken op smart tv do via screen mirrow of smart vieuw. Iemand die dit nog steeds kan? 

 

Grtjs Heidi 🤔😉

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5229
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Yelo play streamen (film)

Misschien ook eens vertellen welke tv (merk, type) en smartphone(s) je gebruikt?

 

Heb je de tv eens volledig zonder stroom gezet en dan terug aan?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes