Beantwoorden
jurgendepicker
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Laat de zon in je hart! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Yelo play werkt niet op Android 8

Ik draai de o beta op Nexus 5x. Waarom weigert yelo play te draaien?

Tags (3)
0 Likes
19 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Yelo play werkt niet op Android 8

Ik heb ook een Nexus 5X en die draait Nougat (7.1.2). Hoe heb je die bèta geïnstalleerd? De Yelo Play app werkt niet op toestellen die geroot zijn. Als dat bij jou niet het geval is, dan zou mijn volgende gok zijn dat de app het bèta OS niet herkent en bijgevolg niet ondersteunt.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
VerhaegenBrent
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Laat de zon in je hart! Yelo Play-app voor Windows? It's your eighth party! Pionier

Yelo play werkt niet op Android 8

Mijn Nexus 5X  draait ook op Android 7.1.2, en ook geen problemen. Ik vrees dat je zal moeten wachten op een update van de Yelo Play app met support voor Android O.

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Yelo play werkt niet op Android 8

Elk jaar komt deze vraag opnieuw. De yelo play app werd in het verleden pas enkele tijd na de release van een nieuwe Android versie geüpdatet.

 

En dat zal deze keer waarschijnlijk ook het geval zijn. Er is een reden waarom het beta is, je moet niet verwachten dat elk bedrijf direct zijn apps aanpast. Ik zou dat ook niet doen, mogelijk werken ze dan niet en dan ga je problemen proberen op te lossen die mogelijk gewoon door de beta komen en die opgelost worden bij de release. Dit is mijn mening natuurlijk. 🙂

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Yelo play werkt niet op Android 8


@Arthur2 schreef:

Elk jaar komt deze vraag opnieuw. De yelo play app werd in het verleden pas enkele tijd na de release van een nieuwe Android versie geüpdatet.

 

En dat zal deze keer waarschijnlijk ook het geval zijn. Er is een reden waarom het beta is, je moet niet verwachten dat elk bedrijf direct zijn apps aanpast. Ik zou dat ook niet doen, mogelijk werken ze dan niet en dan ga je problemen proberen op te lossen die mogelijk gewoon door de beta komen en die opgelost worden bij de release. Dit is mijn mening natuurlijk. 🙂


 

Ik zou zelfs verder gaan... het DOEL van een beta is dat je de bedrijven de tijd geeft om hun software te kunnen aanpassen zodat er een werkende versie van de app kan gemaakt worden. En dat neemt ook tijd in beslag.

Je kan niet verwachten dat de Yelo play app direct zal werken op het moment dat de beta van Android8 uitkomt. De Telenet developers hebben ook tijd nodig om de beta van de compatibele Yelo play te ontwikkelen 🙂


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
jurgendepicker
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Laat de zon in je hart! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Yelo play werkt niet op Android 8

Als je jouw redenering volgt zou geen enkele app werken op de Android o bèta...

Ik draai momenteel de bèta en alle apps werken zoals het hoort. 1 app werkt niet...

0 Likes
jurgendepicker
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Laat de zon in je hart! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Yelo play werkt niet op Android 8

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Yelo play werkt niet op Android 8


@jurgendepicker schreef:

Als je jouw redenering volgt zou geen enkele app werken op de Android o bèta...

Ik draai momenteel de bèta en alle apps werken zoals het hoort. 1 app werkt niet...


En waarom zou het feit dat net die ene app het niet (meer) doet niet te wijten zijn aan het bèta OS? (Occam's razor enz.)


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Yelo play werkt niet op Android 8

Dat jij met een beta-versie werkt is jouw keuze. Dat heeft nu eenmaal ook nadelen. 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
jurgendepicker
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Laat de zon in je hart! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Yelo play werkt niet op Android 8


En waarom zou het feit dat net die ene app het niet (meer) doet niet te wijten zijn aan het bèta OS? (Occam's razor enz.)

Omdat Yeloplay mij vertelt 'werkt nog niet op Android O'.  Ik begrijp dat ze op veilig spelen, maar dit zorgt er wel voor dat de bèta dus niet getest kan worden.  Gewoon de app niet laten uitvoeren doet afbreuk aan het bèta-concept.

0 Likes
daxtari
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Yelo play werkt niet op Android 8

Yelo Play app werkt trouwens ook niet op de officieel released versie van Oreo - niet op mijn Nexus 5 én niet op mijn Pixel. Ik kan begrijpen dat men wat achterloopt maar een ETA of release datum voor een update zou wel handig zijn en tal van frustraties weg kunnen nemen.

0 Likes
daxtari
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Yelo play werkt niet op Android 8

De Yelo Play app werkt ook niet op officieel released versie van Google, niet op mijn Nexus 5 én niet op mijn Pixel: probleem met aanmelden.

Een ETA of release datum van de update om dit op te lossen zou al veel frustraties kunnen weg nemen 😉

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo play werkt niet op Android 8

Ik heb zo de indruk dat velen het proces van planning, ontwikkeling en release niet kennen of begrijpen. Wat is een alfa en een beta fase? Als ze dat wisten zouden hier zo geen naast-de-kwestie opmerkingen gemaakt worden. En het is niet omdat een final release van een OS er uiteindelijk is dat alle toepassingen meteen ook maar moeten werken, ook de toepassingen (of apps tegenwoordig) moeten aangepast worden, en daar bestaan ook processen voor.

 

En sommige apps vereisen nu eenmaal meer aanpassing dan anderen, dus zomaar vergelijken is ook niet eerlijk.

 

Geduld is een schone deugd. Maar voor sommigen is snel blijkbaar niet rap genoeg ... Smiley Verdrietig


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo play werkt niet op Android 8

Trouwens, los daarvan : niet iedereen wil of kan iedere zes maanden een nieuw toestel kopen om onmiddellijk mee te zijn met de nieuwste snufjes.

  • Slechts een goeie 13% gebruikt reeds versie 7 (Nougat)
  • Meer dan 30% gebruikt nog versie 6 (Marshmallow)
  • Bijna 30 % gebruikt nog versie 5 (Lollipop)
  • De rest, een dikke 25 %, gebruikt nog steeds een oudere versie

Denk je echt dat de industrie zit te springen om de zeer kleine minderheid die reeds op versie 8 (Oreo) zit op hun ongeduldige wenken te bedienen?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Surgi
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Trick or treat? Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Yelo play werkt niet op Android 8

@StefaanH ik behoor tot de 13% met versie 7 en bij mij werkt de yelo app ook niet........ meer want tot voor een update was alles perfect. Wel ondertussen knap lastig als je dat zo gewend was om dag in dag uit te gebruiken. Zo kan ik mij dat ook voorstellen voor de mensen die overgeschakeld zijn naar versie 8.

 

0 Likes