Beantwoorden
jurgendepicker
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Laat de zon in je hart! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Yelo play werkt niet op Android 8

Ik draai de o beta op Nexus 5x. Waarom weigert yelo play te draaien?

Tags (3)
0 Likes
19 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Yelo play werkt niet op Android 8


@daxtari schreef:

De Yelo Play app werkt ook niet op officieel released versie van Google, niet op mijn Nexus 5 én niet op mijn Pixel: probleem met aanmelden.

Een ETA of release datum van de update om dit op te lossen zou al veel frustraties kunnen weg nemen 😉


Misschien toch eens je toestel nakijken. Op mijn Nexus 5X (Android 8.0.0, Beveiligingspatchniveau: 5 oktober 2017) draait Yelo Play (v4.16.2) zonder problemen.

 

BTW Mag ik weten waar en wanneer jij die Pixel gehaald hebt? Tnx!


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Yelo play werkt niet op Android 8


@StefaanH schreef:

Trouwens, los daarvan : niet iedereen wil of kan iedere zes maanden een nieuw toestel kopen om onmiddellijk mee te zijn met de nieuwste snufjes.

  • Slechts een goeie 13% gebruikt reeds versie 7 (Nougat)
  • Meer dan 30% gebruikt nog versie 6 (Marshmallow)
  • Bijna 30 % gebruikt nog versie 5 (Lollipop)
  • De rest, een dikke 25 %, gebruikt nog steeds een oudere versie

Denk je echt dat de industrie zit te springen om de zeer kleine minderheid die reeds op versie 8 (Oreo) zit op hun ongeduldige wenken te bedienen?


1. Bron(nen) ? 😉

 

2. Bij mij werkt het onder Oreo.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo play werkt niet op Android 8


@Surgi schreef:

@StefaanH ik behoor tot de 13% met versie 7 en bij mij werkt de yelo app ook niet........ meer want tot voor een update was alles perfect. Wel ondertussen knap lastig als je dat zo gewend was om dag in dag uit te gebruiken. Zo kan ik mij dat ook voorstellen voor de mensen die overgeschakeld zijn naar versie 8.

 


Ik zelf heb ook de versie 7 draaien op een A3 2016 en Yelo werkt zonder problemen. Als ge hierboven leest heb ik geen enkele klacht van een versie 7 gebruiker gezien. Want niet wegneemt dat het niet kan, dat zeg ik niet, maar het is, denk ik, niet de regel. 


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo play werkt niet op Android 8


@sb schreef:

@StefaanH schreef:

Trouwens, los daarvan : niet iedereen wil of kan iedere zes maanden een nieuw toestel kopen om onmiddellijk mee te zijn met de nieuwste snufjes.

  • Slechts een goeie 13% gebruikt reeds versie 7 (Nougat)
  • Meer dan 30% gebruikt nog versie 6 (Marshmallow)
  • Bijna 30 % gebruikt nog versie 5 (Lollipop)
  • De rest, een dikke 25 %, gebruikt nog steeds een oudere versie

Denk je echt dat de industrie zit te springen om de zeer kleine minderheid die reeds op versie 8 (Oreo) zit op hun ongeduldige wenken te bedienen?


1. Bron(nen) ? 😉

 

2. Bij mij werkt het onder Oreo.


1. Bron: Google, cijfers geven de situatie eind augustus weer. Waarschijnlijk intussen meer recente cijfers te vinden.

2. Als ik even nakijk was uw eerste post in dit topic toch ook nog dat ge 7 draaide, maar intussen zijn we wel even verder in de tijd. Dus ook de ontwikkelaars hebben intussen niet stil gezeten vermoed ik toch.

 

Wat ik eigenlijk wilde zeggen: wie in deze branche graag haantje de voorste speelt en bij de eersten wil zijn om de allernieuwste tools te hebben (en dat is natuurlijk ieders goed recht), die mag redelijkerwijs toch niet verwachten dat alles ook meteen aan die nieuwe omgeving aangepast zal zijn. Toch niet gelet op het aantal players in deze materie.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Surgi
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Trick or treat? Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Yelo play werkt niet op Android 8

@StefaanH dat is waarschijnlijk omdat er al een apart topic bestaat 😊 Het betreft problemen met Samsung Galaxy Tab A 10.1 ". We wachten nog op een oplossing...

0 Likes