Beantwoorden
Zeetje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your seventh party! It's your third party!

Yelo werkt niet (meer) op tablet

mijn tablet is een medion heeft altijd gewerkt tot dat er een update was naar android 7 nu werkt de app niet meer er komt op deze appis niet geoptimaliseerd dus ken geen tv meer kijken op deze tablet

0 Likes
5 reacties
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Yelo werkt niet (meer) op tablet

App eraf halen en opnieuw installeren.

0 Likes
mgm9
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Yelo werkt niet (meer) op tablet

Idem hier op een iets oudere tablet ... kan toch moeilijk een andere gaan kopen om yelo tv te kijken. Volgende keer is die van onze dochter waarschijnlijk aan de beurt ... die tablet is maar een jaartje ouder.

niet tof !

0 Likes
ronaldt
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

Yelo werkt niet (meer) op tablet

ik heb pas een samsung tab s3 en hiervoor is de app ook niet geoptimaliseerd. Sinds eenn update van de yelo tv app blijft het beeld constant haperen... echt niet naar te kijken. Vorige maand was dit nog geen probleem...

0 Likes
Pitke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
YEAH! CAPSLOCK DAY! Primeur! It's your third party! It's your second party!

Yelo werkt niet (meer) op tablet

Verkeerde post, kijk naar mijn volgende vraag!

0 Likes
Pitke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
YEAH! CAPSLOCK DAY! Primeur! It's your third party! It's your second party!

Yelo werkt niet (meer) op tablet

Ik heb een Samsung  GalaxyTab A (2016) 10.1. Dus een SM-T580. Ook bij deze geen Yelo TV. Mijn man heeft een iPad en een oudere iPad mini en daar werkt alles perfect. Ra Ra Ra??? Wij hebben een herinstall gedaan van de App, de Samung gereset maar..... niks helpt.