Beantwoorden
VeerleBart
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Yelotv op Samsung smart TV in Spanje

Kan ik als telenet klant in Spanje Yelo tv bekijken op een Samsung Smart TV met een Samsung browser?

 

0 Likes
5 reacties
Ex-Netweter
 

Yelotv op Samsung smart TV in Spanje

@VeerleBart u kan yelo play kijken via 3 of 4G streaming. Dat wil dus zeggen via een tablet of een gsm of een laptop die op mobiele data kan. Een tv op mobiele data heb ik nog niet gezien dus lijkt me dit onmogelijk. Eventueel kan u wel proberen als een gsm heeft die op de mobiele data kan werken met yelo play die eventueel casten naar de tv als deze met elkaar connectie hebben. 

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Yelotv op Samsung smart TV in Spanje

Denk het niet, hiervoor gebruikt u best een Chromecast (bij Telenet met korting te koop) of via Apple TV.


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelotv op Samsung smart TV in Spanje

Zoals je op https://www2.telenet.be/nl/ontdek/yelo/ kan lezen, kan je op elke Europees wifi-netwerk naar yeloplay kijken.  

 

Ik heb eens geprobeerd op mijn Samsung tv. Met enkel de afstandsbediening van de tv slaag ik er niet in om zowel gebruikers naam en wachtwoord in te geven. Elk afzonderlijk gaat wel, beiden samen niet. Ik heb geen tab-teken op het schermtoetsenbord gezien. Allicht gaat het inloggen wel lukken met een al dan niet draadloos usb toetsenbord. 

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Yelotv op Samsung smart TV in Spanje

Dit kan niet op een Samsung TV Browser volgens de Telenet website. Hier een overzichtje welke browsers wel werken met Yelo Play: Schermafbeelding 2018-12-26 om 00.23.08.png

 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
marc1201
Freshman Veelweter
Berichten: 173
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Yelotv op Samsung smart TV in Spanje

@VeerleBart op verlof kijk ik altijd via de laptop aangesloten via hdmi op de tv van de hotelkamer..werkt perfect mits een goede internet verbinding.

0 Likes