Beantwoorden
PeterDB
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Yugo TV

Beste , wij hebben een Wigo met 25 GB en gebruiken de yelo app op ipad. Heb net de info over Yugo gelezen. Is Yugo zowel een abonnement als een tv app ? Vervangt deze de yelo app ? Moet ik over schakelen van yelo naar yugo ? Verschil ? 

Tags (1)
0 Likes
27 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Yugo TV

Inderdaad. Ik vind ook nergens in de yugospecs dat een kabelabonnement TV inbegrepen zit. Wat bij whop en whoppa wel expliciet vermeld wordt. Dus de vraag blijft: Kan je een kabelabonnement bijnemen (analoog/digitaal)? En eventueel een CI+ module.

@SuzyVerlos ons uit ons lijden. Smiley Erg vrolijk



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Yugo TV


@igvfer  schreef:

Ik denk dat alleen @Suzy daar uitsluitsel kan over geven.


@igvfer @janne_man @Ex-Netweter @sb ik heb het voor jullie nagevraagd bij enkele collega's. Ik vind er zelf niet direct iets over in de informatie pagina's over YUGO. Ik kom erop terug, zodra ik meer info heb. 

 

Wat ik wel al met zekerheid kan zeggen: YUGO met daarbij een digicorder/digibox is absoluut niet mogelijk. Wil je TV-kijken op een tweede toestel, wordt er geadviseerd om gebruik te maken van Chromecast of Apple TV. 

 

Over die CI+ module dus weldra uitsluitsel, geen paniek! Smiley Erg vrolijk


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Yugo TV

Als ik de "logica" van Yugo volg vrees ik dat je geen tv-abonnement "kan" nemen. Het staat nergens vermeld dat de combinatie niet kan maar het staat ook nergens dat het wel kan.

 

 

Hopelijk gaat @Suzy dit tegenspreken 🙂

 

Uiteraard is het technisch wel mogelijk, er is nl. een kabel die het huis binnenkomt maar of in het systeem een combinatie Yugo met andere tv-producten mogelijk gaat zijn is een andere zaak.

 

Als een CI+ zou kunnen dan zou een niet-interactieve decoder trouwens ook moeten kunnen. 

 

 

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
PeterDB
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Yugo TV

Bedankt voor al deze antwoorden . Wat ik eigenlijk wou weten is of ik die yugo app ook op mijn ipad kan gebruiken en of die beter is dan de yelo app ? Ondanks dat ik een wigo 25gb heb en thuis via digicorder kijk.

Ex-Netweter
 

Yugo TV

Die ga je zeker kunnen gebruiken met je iPad , iPhone , etc... 

en nogmaals mijn excuses om je draad te kapen, was zeker de bedoeling niet.

en de discussie gaat er nu feitelijk over of je nog kabel gaat hebben eens ke Yugo hebt 🙂

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Yugo TV


@PeterDB  schreef:

Bedankt voor al deze antwoorden . Wat ik eigenlijk wou weten is of ik die yugo app ook op mijn ipad kan gebruiken en of die beter is dan de yelo app ? Ondanks dat ik een wigo 25gb heb en thuis via digicorder kijk.



De Yugo-app is er alleen voor Yugo-klanten. Wigo/Whop/Whoppa/Internet+DTV-klanten hebben de Yelo-app, de mensen die de nieuwe tvbox testen hebben de tv-app (vergelijkbaar met de yelo-app, niet met de yugo-app)

 

Dus nee jij kan geen gebruik maken van de yugo-app. Eigenlijk is een Wigo-klant ook een ander type klant dan de Yugo-klant, hoewel er uiteraard ook mensen zijn die er een beetje tussenin zitten 🙂

 

Of Yugo beter is dan Yelo? Ligt er aan hoe je dat bekijkt. Met yelo kan je je digicorder instructies geven, wat met Yugo niet kan. De Yugo -app staat op zichzelf en heeft o.a. een eigen opname-cloud. De Yugo-app kan in dat opzicht meer maar dat is omdat je dan ook geen decoder hebt. Je moet de 2 apps echt los van mekaar zien. De Yugo-app is enkel voor Yugo-klanten en dient eigenlijk om het ontbreken van digitale tv via een decoder op te vangen.

 

 

 

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Yugo TV


@Ex-Netweter  schreef:

Die ga je zeker kunnen gebruiken met je iPad , iPhone , etc... 

 


@Ex-Netweter Ik moet je even corrigeren hier: een tablet versie van de nieuwe YUGO-app is op dit ogenblik nog niet voorzien. De app voor smartphones (iOS & Android) is uiteraard wel voorzien en binnenkort komt er ook een website-versie van. 

 

@PeterDB, wat @Wheng hierboven zegt is trouwens correct op gebied van welke apps voor welke klanten zijn. Als gewone Telenet klant (geen nieuwe TV-box en geen YUGO) maak je gewoon gebruik van Yelo Play. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Yugo TV


@Wheng  schreef:

Als ik de "logica" van Yugo volg vrees ik dat je geen tv-abonnement "kan" nemen. Het staat nergens vermeld dat de combinatie niet kan maar het staat ook nergens dat het wel kan.

 

Hopelijk gaat @Suzy dit tegenspreken 🙂


@Wheng, ook dit heb ik gisteren nagevraagd. Ik hoop dus weldra meer info te krijgen over enerzijds een CI+ module in combinatie met YUGO en anderzijds hoe het zit met het kabelabonnement. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Yugo TV

Ik heb vandaag een antwoord gekregen op de vragen omtrent CI+ modules in combinatie met YUGO en wat met het kabelabonnement. Hieronder het uitsluitsel: 

 

  • In YUGO zit er geen kabelabonnement
  • Indien je een kabelabonnement wenst, moet je het extra bovenop YUGO nemen
  • Als je een kabelabonnement extra zou nemen, is het uiteraard ook mogelijk om één of meerdere CI+ modules te hebben
  • Ook een digibox/digicorder kan, maar die neem je dan ook bovenop YUGO erbij 

Het komt er dus op neer dat je bij YUGO alles erbovenop kan nemen, behalve Play More (dat kan niet). 

 

Maar ik denk wel dat je dan als klant jezelf de vraag moet stellen 'Is YUGO het beste product voor me?"  


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Yugo TV

@Suzy  Bedankt voor de verduidelijking. Blijkbaar iets dat ook duidelijk zal moeten gecommuniceerd worden naar Centers en verkooppunten.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Yugo TV


@igvfer  schreef:

@Suzy  Bedankt voor de verduidelijking. Blijkbaar iets dat ook duidelijk zal moeten gecommuniceerd worden naar Centers en verkooppunten.


Zeker dan eens bellen naar Telenet Oostakker 🙂

0 Likes
Ex-Netweter
 

Yugo TV


@Suzy  schreef:

 

Maar ik denk wel dat je dan als klant jezelf de vraag moet stellen 'Is YUGO het beste product voor me?"  


In mijn geval was dit dus wel het beste  ( verschillende generaties ten huize Pops)

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Yugo TV

@igvfer  @Ex-Netweter  Yes! Vermoedelijk wist het Telenet center dit niet, omdat dit tot nu toe nergens gedocumenteerd stond. Ik heb het zelf ook moeten navragen intern om hier uitsluitsel over te krijgen. Bedankt dus om ons even te challengen daar! Smiley Knipoog


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.