Beantwoorden
Obscuritatis
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Tien op tien! Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Yugo op desktop PC

Ik heb overal een beetje gezocht en ik vind niet echt een antwoord. 
Kan ik via Yugo ook gewoon TV op mijn desktop PC kijken of is dit enkel mogelijk op Smartphones en tablets via de app, en casten naar een smartTV via Chromecast? 
Bij Yugo staat dat ik normaal ook op de computer zou kunnen kijken, ik veronderstel dat men met computer laptops en desktop PC's bedoeld? 
Is er ergens een installer of rechtstreekse link naar Yugo op het net, zoals Netflix? 


Tags (1)
0 Likes
9 reacties
Geert-1969
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Topicvreter! Topicwurm! π-DAY! Dag van de Chocolade

Yugo op desktop PC

Kijk op yelo.tv.   www.yeloplay.be

 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yugo op desktop PC

Yugo heeft geen toegang tot yelotv wel tot telenet tv zoals de gebruikers van de tv  box.

www.telenettv.be

Obscuritatis
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Tien op tien! Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Yugo op desktop PC

Beide werken niet...

 

Bij Telenet TV geeft hij een error en dan een vragenlijst waar ik niet doorkan omdat Yugo geen Digicorder heeft.

 

IMG_20190501_214027.png

 

Eender welke ik selecteer, vraagt ie om die aan te zetten...

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yugo op desktop PC

Werkt het met smartphone of tablet? (het = www.telenettv.be en de app voor Android en voor ios)

  • Ja, hoeveel toestellen zijn geregistreerd (zie op mijn telenet)? minder dan vijf?
    • Ja, neem contact op met Telenet (telefoon, Facebook, Twitter)
    • Neen, je hebt het maximum aantal bereikt. Bedenk eerst welke toestellen je wil gebruiken en neem dan contacto op met Telenet (anders moet je 90 dagen wachten na de aanvangsdatum registratie)
  • Neen, neem contact op met Telenet (telefoon, Facebook, Twitter)

Opmerking: Vermijd het herregistreren van eenzelde toestel. Elke registratie wordt geteld. Bij gebruik van een www.telenettv.be gebruik dan altijd dezelfde browser, want voor elke browser op eenzelfde toestel is er een registratie.

 

0 Likes
Obscuritatis
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Tien op tien! Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Yugo op desktop PC

Ik kan niets registreren, want voor elke registratie vraagt hij welke Digicorder ik heb en het Yugo packet heeft geen Digicorder. 

Dus ik heb 0 toestellen geregistreerd. 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yugo op desktop PC

Je zou de vraag naar Digicorder of Tv-box niet mogen krijgen. 

Contact opnemen met Telenet (Telefoon, Facebook, Twitter).

0 Likes
Obscuritatis
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Tien op tien! Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Yugo op desktop PC

Telenet klantendienst zegt dat ik geen toegang heb tot TelenetTV.be met Yugo omdat ik bij het Yugo pakket geen digicorder heb. Toch wel vreemd, Yugo is een pakket dat zich focused op alles multimedia en streaming, maar TV in je browser kijken... how, dat kan niet. 

Tot nu toe denk ik dat men Yugo niet echt goed hebben onderzocht. Hopelijk passen ze dit in de toekomst toch aan. 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yugo op desktop PC

Die persoon van de klantendienst heeft het verkeerd voor. 

Kijk op deze webpagina van Telenet. Hieronder een extract uit deze pagina:

Alles in één met de YUGO TV app
 
Compleet nieuwe tv-ervaring zonder digicorder/box

 

Neem terug contact op met de klantendienst. Als ze weer met hetzelfde smoesje afkomen, verwijs hen naar die pagina en dring erop aan dat Yuge en Wigo twee totaal verschillende producten zijn.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Yugo op desktop PC

Neem zeker hier eens een kijkje, @Obscuritatis.


Op dit moment is er effectief enkel een YUGO app voor de smartphone beschikbaar. Op een tablet- en browserversie moet je nog even wachten. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.