Beantwoorden
Kev
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! En we zijn vertrokken!

geen toegang tot yelo play

Als ik inlog op yelo play krijg ik de foutmelding: " Geen toegang tot yelo play.  voor yelo play heb je digitale tv en internet van telenet nodig. meer op telenet.be"

Ik heb wel degelijk internet en digitale tv op dit profiel en vind nergens dergelijk probleem op telenet.be

Alvorens ik morgen naar de klantendienst bel kan ik hier eens eerst polsen of iemand hier een oplossing voor heeft.

dank bij voorbaat

22 reacties
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

geen toegang tot yelo play

Met de nieuwe TV-box , VOORLOPIG, geen yelo play....er wordt aan gewerkt.

0 Likes
kmichels
Experienced Meerweter
Berichten: 106
De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

geen toegang tot yelo play

Je hebt daarvoor een mailtje en/of sms van TN gehad een tiental dagen geleden.  Iedereen die meedoet aan de test, heeft geen toegang meer tot Yelo. Er komt een nieuwe app, maar er is nog geen communicatie geweest wanneer die nieuwe app er komt.

0 Likes
verdomi
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Al 25 duimen! YEAH! CAPSLOCK DAY! Tien op tien! Hoort wie klopt daar?

geen toegang tot yelo play

Bij mij hetzelfde verhaal en er zijn er waarschijnlijk nog wel meer. Heeft iemand al een reactie gehad van Telenet?  er staat "meer op Telenet." Ik heb er niets gevonden. Wie weet meer? Groetjes,verdomi.

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

geen toegang tot yelo play

Zoek dit forum even af op Yelo  en Tv-box...zul je heel wat vinden.

0 Likes
Ivoraes
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
π-DAY! De 3 wijzen! Tien op tien! Hoort wie klopt daar?

geen toegang tot yelo play

Als tester van de nieuwe TV-Box waren we op de hoogte dat de TV-Box nog onvolmaaktheden kon hebben, maar niet dat alle gezinsleden zouden geimpacteerd worden door het wegvallen van Yelo play.

De nieuwe TV-app staat nog in zijn kinderschoenen (o.a. performantieproblemen, nog géén windows versie beschikbaar).

In tussentijd staan we wel in de kou. Graag een oplossing/reactie want de rest van mijn familie is geimpacteerd. Indien we lang moeten wachten  verkies ik om te stoppen met de nieuwe TV-box en deze terug te laten vervangen door het oude model (puur om reden van geblokkeerde Yelo Play).

Ex-Netweter
 

geen toegang tot yelo play

@Ivoraes, de eerste testers zijn die al aan het testen vermoed ik, dus heel lang zal dat ni meer duren, maar u had dat moeten weten, bij de mail die u ontving was het vermeld en er was een link (meer weten over de tv box) daar is het ook duidelijk vermeld.

Jos

0 Likes
Ivoraes
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
π-DAY! De 3 wijzen! Tien op tien! Hoort wie klopt daar?

geen toegang tot yelo play

@Ex-Netweter

Ter info: Ik ben zelf bij de eerste testers van de TV-app (enkel android en IOS)

 

Je geeft aan dat het al vermeld was in de mail die ik van Telenet ontving. Ziehier de tekst van de mail:

Good to know

  • Je opnames worden niet overgedragen van je huidige decoder naar je nieuwe TV-box. Vergeet ze dus zeker niet te bekijken.
    Tip: programmeer je geplande opnames opnieuw via je nieuwe toestel.
  • Je tv heeft een HDMI-aansluiting nodig.
  • De nieuwe TV-box komt met een nieuwe Telenet TV-app om tv te kijken waar en wanneer je wil. Deze zal nog niet beschikbaar zijn vanaf de start. We zullen je via e-mail verwittigen wanneer je deze kan downloaden. Tot dan kan je uiteraard de Yelo Play-app blijven gebruiken.
  • Test zeker de stembediening op je afstandsbediening. In de loop van de test zal deze verder verbeterd en uitgebouwd worden.
  • In deze testfase werken we nog voortdurend aan de software. Er kunnen zich dus kleine bugs voordoen.

Zoals jezelf kan zien was er de garantie dat Yelo Play zou blijven werken. Dit is niet meer het geval.

Ivo

0 Likes
Ex-Netweter
 

geen toegang tot yelo play

@Ivoraes ik heb een heel andere mail gekregen, en daar staat in de yelo play app is niet compatibel met de nieuwe tv box er komt een gloednieuwe app enz, en er staat zeker niet bij vermeld dat ge die yelo app kunt blijven gebruiken, eerlijk gezegd vind ik dat telenet hier in de fout gaat en op zen minst jullie een aangepaste tekst had mogen sturen met exusses op zijn minst.

0 Likes
Poutrelle
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
De 3 wijzen! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

geen toegang tot yelo play

Beste,

Nergens kom ik terug vinden dat de app van playsport ook niet meer werk terwijl ik het sportpakket heb, is dit normaal?

 

Mvg

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

geen toegang tot yelo play

@Poutrelle, de Play Sports app blijft zeker werken! Maar blijkbaar is er momenteel een probleem IT-wise, Telenet tracht dit nu op te lossen. Hopelijk is de Play Sports app snel terug in orde voor alle TV-box klanten. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Poutrelle
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
De 3 wijzen! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

geen toegang tot yelo play

Wel deze werkt niet meer bij mij sinds de start van het testen van de nieuwe box

 

Er komt steeds op

Fout :

U moet klant zijn van playsport

 

Wat ik reeds lang ben !

 

Mvg

Poutrelle

0 Likes
Man2u2
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Hoort wie klopt daar? Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

geen toegang tot yelo play

Als tester van de nieuwe decoder kan ik helaas ook geen enkele live uitzending zoals sport en andere meer bekijken op mijn andere toestellen.

Gisteren 1 uurtje gebeld met klantendienst of ze mij een tijdelijke log in konden geven om met de oude yelo app verder te kunnen maar dit kon niet(waarom weet ik niet,lijkt me eenvoudig ).Ik moet wachten voor de uitrol van de nieuwe yelo...Gefrustreerde smiley

0 Likes
Poutrelle
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
De 3 wijzen! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

geen toegang tot yelo play

En toen werd het stil.............

 

Tsssss

Poutrelle

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

geen toegang tot yelo play


@Poutrelle@  schreef:

En toen werd het stil.............

 

Tsssss

Poutrelle


We zijn amper 3 dagen verder...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes