Beantwoorden
RudyDR
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Netjes! Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur!

ik heb een probleem met yelow TV.

ik heb een probleem met yelow tv.

om de haverklap wordt er mij gevraagd om mijn laptop opnieuw te registreren; dit kan slechts max 5 maal, waardoor ik nu geen films meer kan bekijken. ik werk steeds vanaf dezelfde laptop vanop dezelfde plaats; wat kan ik doen om dit probleem te verhelpen? Schrappen is niet mogelijk, want dit kan pas binnen 90 dagen.

Vriendelijke groeten,

Telenet-klantendienst

Tags (2)
0 Likes
5 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

ik heb een probleem met yelow TV.

Daarvoor zul je toch de klantendienst moeten contacteren, met dit probleem kan het netwetersforum u niet helpen. De klantendienst kan wel uw toestel schrappen zodat je opnieuw kan inloggen terwijl men naar de oorzaak op zoek gaat.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5234
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

ik heb een probleem met yelow TV.

Hiervoor neem je beter telefonisch contact op via het nummer 015 666 666 of via Facebook of Twitter.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

ik heb een probleem met yelow TV.

@RudyDR  dat je iedere keer je laptop moet registreren komt meestal doordat via een programma (vb CCleaner) of een browserextentie (vb Adblocker ) je cookies verwijderd worden. 

Zie :

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hulp-bij-geregistreerde-toestellen-yelo-app-yelotvbe/

en dan vooral onder Ik heb deze computer al geregistreerd. Waarom opnieuw?


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
nikske321
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your first party!

ik heb een probleem met yelow TV.

Gebruikt u een macbook? Als dit zo is gebruik dan google chrome. Dan zou het probleem verholpen moeten zij.

 

RudyDR
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Netjes! Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur!

ik heb een probleem met yelow TV.

Hartelijke dank voor jullie reacties. Ik denk eveneens dat ik via de klantendienst zal moeten werken. Ik heb geen automatische temp verwijderaar geïnstalleerd staan. Ik werk niet met een Mac. Ik kan mij eveneens niet inloggen via een reeds geregistreerde account. Toch allen bedankt.

0 Likes