Beantwoorden
Leute1891
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Pionier It's your seventh party! It's your third party! It's your second party!

"Je kan op dit moment geen livestream" - probleem.

Beste,

 

Ik heb een probleem met het bekijken van yelotv. Als ik live wil kijken krijg ik volgende error: Je kan op dit moment geen live tv stream bekijken, probeer het later opnieuw.

 

Ik werk via Mozilla Firefox en ben niet van plan om daarvan af te stappen.

 

Op Twitter al meerdere keren om hulp gevraagd maar ik krijg geen enkele oplossing die werkt.

 

Hopelijk kan iemand me helpen

 

Met vriendelijke groeten

0 Likes
15 reacties
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

"Je kan op dit moment geen livestream" - probleem.

Mensen geven altijd te weinig info.

 

- Heeft het eerder wel gewerkt?

- Werkt het wel op andere toestellen (tablet, smartphone,... ?

- Welk besturingssysteem gebruik je (windows xp/vista/7/8,.... )

 

Probeer de volgende dingen stap voor stap:

 

- Controleer of je daadwerkelijk verbonden bent met een telenet verbinding.

- Verwijder tijdelijke internet bestanden en cookies.

- Deinstalleer silverlight en installeer deze opnieuw.

 

Indien het nog steeds niet werkt:

 

- Probeer het eens in een andere browser (internet explorer, google chrome).

 

Mocht het hierna nog steeds niet werken dient je dit artikel te volgen.

 

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Leute1891
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Pionier It's your seventh party! It's your third party! It's your second party!

"Je kan op dit moment geen livestream" - probleem.

- De problemen zijn pakweg een half jaar geleden begonnen (misschien al wat vroeger)

- Ik heb zonet trouwens ontdekt dat het probleem ook voor komt via andere browsers (bv. Explorer)

- Via mn smartphone lijkt het nu wel direct te werken. Maar soms werkt het ook direct op mijn PC (meestal niet maar kom...)

 

- Ik ben daadwerkelijk verbonden met mn telenet verbinding.

- Coockies verwijder ik minstens 2x per maand (handmatig + adh van CCleaner)

- Silverlight heb ik recentelijk nog maar opnieuw geherinstalleerd. Ik probeer het deze avond nog eens.

 

Bedankt voor het antwoord.

0 Likes
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

"Je kan op dit moment geen livestream" - probleem.

Nog 1 klein dingetje:

 

Probeer het ook eens via een ander apparaat.

 

als het daarop werkt ligt de fout daadwerkelijk bij het toestel.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
jmlepercq
Professional Beetjesweter
Berichten: 14
It's your ninth party! Trick or treat? De 3 wijzen! Dat loopt vlotjes.

"Je kan op dit moment geen livestream" - probleem.

@talen technicien,

 

Hoe komt dat toch dat de foutmelding ""streamingsprobleem"" altijd voordoet met jullie APP via Android en Windows 8.1 en nooit via de rechtstreekse inlog van http://yelotv.be.

Dat wil dus zeggen dat jullie signaal grote ups en downs hebben en gelukkig hebben we daardoor geen probleem met het internet of tv signalen. Er gaat geen dag voorbij met die foutmelding .

 

Jean-Marie

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

"Je kan op dit moment geen livestream" - probleem.

Talen is geen technicien van Telenet 🙂 Hij en ik krijgen om een of andere reden die titel.

 

Wij hebben ook geen idee waarom die foutmelding er zo vaak komt, ik de app zelf nooit dus weet ook niet of het aan u ligt of aan Telenet.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

"Je kan op dit moment geen livestream" - probleem.

@ Principis: ssssssssht

 

@ jmlepercq: Ik ben geen technieker bij telenet. Naarmate je berichten zet op het forum krijg je een bepaalde status :).

 

Om te antwoorden op je vraag. Ik heb deze problemen eerlijk gezegd nog niet ervaren op mijn smartphone, tablet, pc of laptop (beide werkend met windows 8.1). Niet via wifree, wifi  en ook niet via mijn kabel verbinding. Ik ga je dus dat antwoord schuldig moeten blijven.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

"Je kan op dit moment geen livestream" - probleem.

Herinstalleer de app eens.
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Tom_Acke
Professional Meerweter
Berichten: 141
Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! Even demarreren... Een bus vol!

"Je kan op dit moment geen livestream" - probleem.

Verander je paswoord van de login die je gebruikt eens in mijntelenet.be, wacht 30 minuten en probeer dan eens met het nieuwe paswoord.

Wel je cache en cookies ook best clearen

Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Leute1891
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Pionier It's your seventh party! It's your third party! It's your second party!

"Je kan op dit moment geen livestream" - probleem.

Beste

 

Al het mogelijke gedaan.

Niets help.

 

Ander apparaat is niet echt een optie als je geen laptop ofzo bij hebt.

En yelotv op mn smartphone, nja dat is een optie mja..

 

Op mn smartphone nog maar 3keer geprobeerd en 3 keer geen problemen gehad.

 

Btw intussen is het probleem alleen nog maar erger geworden, moet minstens 10 a 15keer refreshen voor ik 'beeld' heb...

 

Alvast bedankt

mvg

0 Likes
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

"Je kan op dit moment geen livestream" - probleem.

Het probleem gaat dan toch wel te zoeken zijn bij je pc of laptop. Dit wil dus zeggen dat dit softwarematig gaat zijn en dan zijn er 2 dingen die je kan doen:

 

- Voor de niet ervaren windows gebruikers: eventueel windows opnieuw installeren of binnen brengen bij een winkel om te laten nakijken of windows te laten installeren.

 

- Voor de ervaren windows gebruikers: PC nakijken en eventueel groot onderhoud van windows.

 

Als andere toestellen wel perfect werken en de pc/laptop niet ligt het aan het toestel.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
struyf
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf!

"Je kan op dit moment geen livestream" - probleem.

Ik heb dit probleem ook al ondertussen twee jaar op mijn desktop PC. Op laptop gaat het prima, en ook op de smartphone geen probleem. Tot een tijdje terug de Yelo Play app geprobeerd en daar ging het een tijdje op goed. Tot deze avond dus...

 

Maar waar ligt dit dan toch in godsnaam aan? Wat precies op mijn desktop pc zorgt ervoor dat het niet werkt? Alles is volledig up-to-date, windows 10 64-bit OS, alle drivers, etc. Verder heb ik ook een krachtige PC met een Intel Core i7-2600K CPU en 16GB RAM.

 

Hier een lijstje van alles wat ik al geprobeerd heb:

 

* Alle mogelijke browsers uitgetest en alle browsers up-to-date: Firefox, Internet Explorer, Safari

* Kaspersky Internet Security 2016 up-to-date en geprobeerd wanneer deze aan en uit stond (ook private broswing uitgeschakeld)

* In firefox zijn cookies en dergelijke allemaal toegestaan, geen private browsing wanneer ik probeer

* Silverlight volledig up-to-date (5.1.41212.0)

* Silverlight gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd

* Internetverbinding zowel via kabel als WiFi, geen verschil als één van de twee uitgeschakeld wordt

* Computer verbonden met de telenet modem met een switch ertussen (geen eigen router of speciale modem)

* Contact opgenomen met de klantendienst eind 2014, en zelfs een speciale technicus aan de lijn gekregen, maar die heeft er na eindeloos zoeken niks gevonden

* Broncode en netwerkverkeer van yelotv.be onderzocht. Om de één of andere reden wordt de code 600 opgevraagd met als resultaat het bericht "Je kan op dit moment geen live tv stream bekijken. Probeer later opnieuw." 

 

Da's een handige boodschap hé. Niemand weet waar het aan ligt. Alleen dat het aan mijn toestel ligt. "Installeer windows en alles maar eens opnieuw". Daar heb ik geen boodschap aan. Wat triggert code 600?

0 Likes
BelSkorpio
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Vernieuwde Telenet Webmail? Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf!

"Je kan op dit moment geen livestream" - probleem.

Volledig akkoord. Ik heb hetzelfde probleem en heb vandaag zowat heel de dag niets anders gedaan dan proberen een oplossing te vinden. Helaas. Daar komt dan nog eens bij dat mijn laptop pas volledig is geherinstalleerd met Windows 8.1.  Vroeger werkte het wel op mijn laptop.

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

"Je kan op dit moment geen livestream" - probleem.

@BelSkorpio

Probeer dit eens?

 

Verwijder je cookies en probeer de toepassingsopslag leeg te maken.

silverlight.PNG

 

Als dat niet werkt probeer dan Silverlight helemaal te verwijderen en daarna terug te installeren.

Doe het zo: Verwijderen - herstarten - installeren - herstarten

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
leslcor
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

"Je kan op dit moment geen livestream" - probleem.

Gewoon de smartphone eens volledig afzetten en dan opnieuw aanzetten (pin code duwen) kan het euvel al verhelpen...

0 Likes