Beantwoorden
sylvain12
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Dat loopt vlotjes. Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur!

"Power driver state failure" melding Yelo

De laatste tijd krijg ik bij het kijken van tv via Yelo na een tiental minuten de melding "Power driver state failure" Dan valt de pc tablet uit en start vanzelf opnieuw op. Dit is heel vervelend aangezien ik bijna altijd naar het voetbal kijk op de pc tablet. Iemand een oplossing? Gisteren letterlijk elke goal gemist door deze fout. Ik heb Windows 10. 

0 Likes
4 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

"Power driver state failure" melding Yelo


@sylvain12 schreef:

De laatste tijd krijg ik bij het kijken van tv via Yelo na een tiental minuten de melding "Power driver state failure" Dan valt de pc tablet uit en start vanzelf opnieuw op. Dit is heel vervelend aangezien ik bijna altijd naar het voetbal kijk op de pc tablet. Iemand een oplossing? Gisteren letterlijk elke goal gemist door deze fout. Ik heb Windows 10. 


Ik vermoed dat dit te maken heeft met je PC/tablet en niet met Yelo. Windows10? Even googelen geeft verschillende mogelijkheden oa. deze https://www.drivereasy.com/knowledge/fix-windows-10-error-driver-power-state-failure/



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sylvain12
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Dat loopt vlotjes. Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur!

"Power driver state failure" melding Yelo

Dit gebeurt wel enkel bij yelo. Als ik bijvoorbeeld naar nfl kijk via abonnement, gebeurt dit niet...

0 Likes
sylvain12
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Dat loopt vlotjes. Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur!

"Power driver state failure" melding Yelo

Dit is tot op de dag van vandaag niet opgelost. Kan iemand mij verder helpen. Het probleem met de update van de drivers is dat ik geen enkele gratis software vind die deze update doorvoert. Er zijn ook enkele tientallen drivers die geupdatet dienen te worden. Is er iemand die anders weet welke driver er gelinkt kan zijn aan de yelo app? Ik kijk bijna uitsluitend naar het voetbal via de tablet en nu ben ik op mijn gsm aangewezen, wat echt niet de beste kijkervaring is. ALLE HULP IS WELKOM!

0 Likes
Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

"Power driver state failure" melding Yelo

Heb je al geprobeerd om de power saving mode van je pc af te zetten?

Het probleem zou daarmee ook verholpen worden.

 

Er wordt ook aangeraden om de driver van de netwerk en de display adapter op te date.

Daarvoor ga je op zoek op de website van het merk van je pc en installeer je de laatste nieuwe drivers.

 

De pc crasht niet omdat het Yelo is, maar omdat de mediaplayer die bepaalde driver gebruikt.

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren