Beantwoorden
sherlock
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

welke android tv box werkt met yelo tv

kan er iemand vertellen welke android of eventueel windows of apple tv box voor een tv smart te maken  , ik kan aanschaffen waarmee yelo play perfekt werkt.

alvast hopelijk dank

 

0 Likes
9 reacties
Stijn
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

welke android tv box werkt met yelo tv

Is er iemand die de vraag van @sherlock, al even heeft kunnen lezen? Laat het hier dan zeker even weten mocht je hier meer info over hebben Smiley Knipoog

Stijn

"The force is strong with this one"
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
BertVD
Experienced Weetjesweter
Berichten: 16
Jij bent af! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

welke android tv box werkt met yelo tv

Na wat rondneuzen lijkt het erop dat je twee keuzes hebt.

 

Ofwel ga je voor een Android TV box en dan raad ik je de Nvidia Shield aan, aangezien je deze gewoon in België kunt kopen en je zeker bent dat er een normale android versie op staat (heel veel Android TV boxen die je kunt kopen via Amazon, Ebay etc. zijn ge-preroot en de YeloTV app vindt dit niet leuk). Een top apparaat die tot 4k kan afspelen en je krijgt er direct een controller bij. Ik zie geen reden waarom dit niet zou zijn, maar toch ik raad je aan om  eens bij Telenet te informeren i.v.m. beschikbaarheid van de app.

Ofwel koop je een zogenaamde Intel compute-stick. Dit is een computer verwerkt in een HDMI-dongle. Deze worden geleverd met een Windows 10 Home licensie, dus je kan YeloTV gebruiken via een compatibele webbrowser of via de Windows app.

Momenteel heb je de Intel Compute Stick 2015 of de Intel Compute Stick 2016. Het verschil tussen de twee is dat de 2016 versie een ietswat betere processor heeft, betere wifi heeft en dat het een extra usb-poort heeft. Dit maakt hem ook +- €50 duurder. Los van dat zul je ook rekening moeten houden met het feit dat hier geen enkele vorm van afstandsbediening bij zit.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

welke android tv box werkt met yelo tv

Ik wil wel even een opmerking maken op @BertVD zijn voorstel.

Het kan zijn dat de Yelo app niet zal werken op een android TV box omdat de app blokkeert als je een extern scherm aansluit.

 

Ik heb zelf geen TV box dus ik kan het niet testen maar het zou vrij logisch zijn dat het wel werkt 🙂

 

Misschien dat iemand anders hier weet of dit werkt?

 

Of kan een moderator (@stijn) dit navragen?

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sherlock
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

welke android tv box werkt met yelo tv

alvast dank voor de informatie ,ik bekijk het

 

0 Likes
sherlock
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

welke android tv box werkt met yelo tv

beste ,

kunt u misschien info bekomen over de aangeboden oplossing nivida shield alvorens over te gaan voor aankoop .

alvast dank

0 Likes
BertVD
Experienced Weetjesweter
Berichten: 16
Jij bent af! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

welke android tv box werkt met yelo tv

Zoals Principis al zei, je vraagt het best eens na bij Telenet.

Ik ken een paar mensen die in het bezit zijn van een shield, dus ik zal het zelf ook eens navragen bij hen. Vanaf ik iets van hen hoor zal ik het hier posten.

0 Likes
sherlock
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

welke android tv box werkt met yelo tv

Alvast dank voor de navraag bij uw bekende

0 Likes
Piepke82
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

welke android tv box werkt met yelo tv

Zelf heb ik twee nVidia Shields en de YeloTV app werkt hier niet op.

Je kan deze niet terugvinden in de app store. Ik heb wel al geprobeerd deze manueel te installeren (sideloaden) maar dan krijg je een gsm- interface in portrait (smal scherm en brede zwarte banden aan de zijkant). Bladeren door de interface is enorm moeilijk en tv kijken is mij nog nooit gelukt. Misschien dat het wel beter lukt door een muis erop aan te sluiten maar dan nog zit je met een heel klein schermpje op je grote TV. Toch wel serieus teleurgesteld in die YeloTV... 

arvacker
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
O dierbaar België.. Alles op zijn plek! Netjes! Primeur!

welke android tv box werkt met yelo tv

Live TV kijken met mijn HiMedia Q5 Pro werkt wel, maar terugkijk tv lukt niet.
Er is geen Widevine DRM L1 ondersteuning op mijn HiMedia, zou wel op de Shield zitten.
Ik kon ook de Yelo app gewoon in de app store terugvinden en het interface is mooi schermvullend.