Beantwoorden
HB76
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 3
It's your third party! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

yelo play app op smart TV

Ik ben onlangs bij een Telenet center langs geweest om te vragen hoe we best TV kijken op 2e toestel zonder 2e digibox. Daar werd me verteld om het via een WiFi-booster te doen (is in de tuin) en dan op SmartTV de yelo play app installeren.
We hebben dan een Philips 32pfs6402 smartTV gekocht, compatibel met Telenet én met Android 5.1 (moet minstens 4.4 zijn voor Yelo Play app), maar de Yelo Play app is helaas niet te vinden in de Google Play Store op de smartTV. Iemand suggesties om dit op te lossen?
We kunnen wel de opnames van de Digicorder rechtstreeks op de 2e TV zien, dat werkt wel.

We kunnen ook casten van bv. een tablet of smartphone, maar dat is niet echt stabiel.

0 Likes
9 reacties
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

yelo play app op smart TV

@HB76 

Heb je een CI of CI + slot op je nieuwe TV? Anders kan je kijken via TV met een kaartje.

Never trust in Dust
0 Likes
HB76
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 3
It's your third party! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

yelo play app op smart TV

en wat houdt dat dan in, kijken via kaartje? extra kosten? er was ons gezegd in het telenet center dat eender welke smartTV de yelo play app kon installeren, en ik heb dan nog speciaal gekeken naar compatibiliteit e.d. en dan werkt het nog niet...

 

0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

yelo play app op smart TV

@HB76 

Ja man, in de shops wordt veel gezegd. Zo heb ik vorige dinsdag mijn digicorder en digibox omgeruild voor 2 TV boxen. En ik moest en ik zou 3 powerlines moeten meenemen. Ik zei: maar meneer, ik heb overal netwerkkabels liggen! Ja en het is verplicht om ze mee te nemen. Ik heb gewoon mijn 2 TV boxen aangesloten op de netwerkkabels en ze werken perfect nu, want eerst hadden ze ze in de shop nog verkeerd geactiveerd ook. Donderdag ben ik dan de 3 powerlines gaan terug dragen en zei hun dat alles werkt zonder de 3 powerlines. ze hebben even in hun haar gekrabd en hebben ze dan toch maar terug genomen.😉

Never trust in Dust
0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

yelo play app op smart TV

@HB76 : schreef

 

en wat houdt dat dan in, kijken via kaartje? extra kosten? er was ons gezegd in het telenet center dat eender welke smartTV de yelo play app kon installeren, en ik heb dan nog speciaal gekeken naar compatibiliteit e.d. en dan werkt het nog niet...

 

Tja, extra kosten... heb jij al iets gratis geweten bij Telenet? Ik nog niet hoor.🙄

Never trust in Dust
0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

yelo play app op smart TV

@HB76 

En eender op welke manier je TV wil kijken, moet je minstens een coaxkabel hebben klaar liggen en wil je opnames van binnen kunnen zien, heb je ook nog een netwerkkabel of powerlines nodig.

Never trust in Dust
0 Likes
HB76
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 3
It's your third party! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

yelo play app op smart TV

jammer dat ze dan foute info verschaffen in het Telenet Center...

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

yelo play app op smart TV

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-tv-met-een-kaartje/

 

Kort: Je betaalt een eenmalige kost van 69 euro en je kan met dit kaartje het basisaanbod aan zenders bekijken. Uiteraard moet je een kabelabonnement hebben en de tv moet via kabel verbonden zijn.

 

Ik heb juist in de lijst gekeken en jouw toestel zou compatibel moeten zijn. Zorg er wel voor dat je de meest recente firmware geïnstalleerd hebt. Ik heb zelf een Philips en een CI+ kaartje en dat werkt zonder problemen. En als je er een externe harde schijf op aansluit, dan kan je pauzeren, opnemen, terugspoelen, ...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

yelo play app op smart TV


@Domi1963  schreef:

Tja, extra kosten... heb jij al iets gratis geweten bij Telenet? Ik nog niet hoor.🙄


Geven ze het elders wél gratis weg dan? Ik dacht van niet. 😏


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

yelo play app op smart TV


@HB76  schreef:

jammer dat ze dan foute info verschaffen in het Telenet Center...


@HB76, inderdaad niet oké dat je hierover fout geïnformeerd bent, alvast mijn excuses daarvoor! De mogelijkheden die de andere Netweters aanbieden zijn wel opties waarmee je TV kan kijken op je tweede TV toestel. Een Yelo Play app voor op smart TV's is er niet.

 

Ook kan je casten naar Chromecast en AirPlay (maar dit gaf je zelf al aan). Vermoedelijk verloopt dit niet zoals het hoort bij je, doordat de internetconnectie op de locatie van je tweede toestel niet optimaal is. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes