Beantwoorden
cvdv
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Trick or treat? Goed gevonden! It's your fifth party! It's your fourth party!

yelo tv kijken op VOO netwerk

Theoretisch is het mogelijk om Yelo TV live te kijken via een VOO homespot door in te loggen met een telenet account.

Is het ook mogelijk om dit te doen op een VOO netwerk ?

Ik ben zowel klant bij telenet als bij VOO en zou in Wallonie graag naar de Vlaamse zenders willen kijken, zonder een bijkomend abonnement te nemen op TV Vlaanderen of Stievie, aangezien ik al genoeg betaal voor Telenet en VOO televisie en internet.

Het is stom om in Wallonie mijn VOO homespot te gebruiken om naar yelo tv te kijken als ik dit veel gemakkelijker en performanter kan doen via hetzelfde VOO gekabeld netwerk in plaats van Wifi te moeten gebruiken.

Mijn Wifi signaal is immers te zwak en ik heb overam netwerk kabels voorzien.

Zijn er plannen om Yelo ook beschikbaar te maken op het VOO netwerk voor mensen die zowel klant zijn bij Telenet als bij VOO ?

 

danke

 

chris

0 Likes
7 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

yelo tv kijken op VOO netwerk

Dat zouden ze op de klantendienst beter moeten weten dan wij. Dat is interne keuken bij Telenet in hoeverre ze overeenkomsten hebben met VOO



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

yelo tv kijken op VOO netwerk

de enige manier die ik tot zover gevonden heb om YeloTV te bekijken in het buitenland, is via een VPN naar mijn NAS...

Telenet laat voor zover ik weet niet toe om vanop een ander netwerk naar YeloTV te kijken

 


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
cvdv
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Trick or treat? Goed gevonden! It's your fifth party! It's your fourth party!

yelo tv kijken op VOO netwerk

Ga dit weekend eens testen of yelo tv live via VOO HOMESPOT werkt en laat het je weten,

Als dit niet werkt zal ik inderdaad een VPN server moeten opzetten maar vind het jammer want Telenet en VOO werken reeds samen voor hun WiFree infrastructuur

 

danke

 

en ook eens de commerciele dienst bellen van telenet, maar denk dat zij dit niet weten

chris

0 Likes
cvdv
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Trick or treat? Goed gevonden! It's your fifth party! It's your fourth party!

yelo tv kijken op VOO netwerk

heb antwoord gekregen van telenet medewerker dat het misschien inde toekomst zal mogelijk zijn om yelo tv live te kijken op een VOO netwerk maar niet voor het ogenblik

ik kan het nu wel bij de buren via VOO homespot maar het is onmogelijk om te connecteren met mijn eigen VOO homespot

de telenet medewerker wist mij niet te vertellen waarom je niet naar je eigen telenet en/of voo homespot kan connecteren, technisch gezien zou er geen enkele beperking moeten zijn, ik denk dat ze dit blokkereb om je te verplichten om je eigen wifi netwerk te gebruiken

jammer, heb een raspberry pi 3 b besteld en ga nu een open vpn server thuis opzetten

ga ook aan voo vragen of ze geen uitzondering kunnen maken zodat ik toch op mijn eigen voo homespot kan

 

chris

0 Likes
Kwaute
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

yelo tv kijken op VOO netwerk

Dag Chris, ook wij betalen abonnement voor Telenet en Voo in de Ardennen. Een kostelijk plaatje voor de weinige  Vlazmse posten die wel daar maar kunnen bekijken. Idealiter zou de samensmelting Telenet - Voo zijn maar dit komt er niet.  Heeft u een andere oplossing gevonden om toch de Vlaamse zenders, VTM, VT4, Q,...te bekijken? Mvg Kwaute 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

yelo tv kijken op VOO netwerk

Normaal gezien kan je toch Yelo bekijken via uw internetabonnement sinds 1 april? Maakt niet uit of het via een hotspot, homespot, wifree of iets anders is. Zou moeten kunnen in gans Europa.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
cvdv
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Trick or treat? Goed gevonden! It's your fifth party! It's your fourth party!

yelo tv kijken op VOO netwerk

Inderdaad, nu kijken we via yeloplay naar nederlandstalige zenders en sinds April hoef ik geen VPN connectie meer te gebruiken, alhoewel dit voor sommige zenders nog wel nodig is.

Voor sommige zenders krijg ik nog altijd de melding dat ik via het VOO netwerk niet kan streamen en moet ik nog een (openvpn) vpn connectie maken met mijn telenet netwerk.

 

Ik zoek nu een android toestel die yelo play kan afspelen via bekabeld netwerk om de laptop te vervangen, via raspberry pi lukt het niet meer sinds de laatste updates omdat de widevine extensie niet voorhanden is in de laatse versie van chromium en yelo lay wil alleen nog werken met de meest recente versies van chrome - anyway een raspberry pi 3 B is niet krachtig genoeg om te streamen toen het nog wel werkte werd het beeld niet mooi gestreamed

 

kan vervangen

0 Likes