Beantwoorden
aloiske
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Happy New Year! Twee handen vol! Goed gevonden! Netjes!

yeloplay.be hapert elke 10 seconden op laptop

Ik kan met met tablet en gsm naar tv kijken via de app. Ik wil dit ook graag doen op mijn laptop omdat dit scherm groter is. Ik moet dan via de site kijken. Wanneer ik dit doe via chrome of edge krijg ik om de 10 sec. een hapering. Dus niet te doen. Ik heb de basic internetverbinding. Ik zou behoorlijke tv willen kijken via mijn laptop zonder dat ik hiervoor een snellere verbinding voor hoef te gebruiken. Via gsm of tablet gaat dit nu ook perfect. 

Ik heb een speedtest gedaan. Download is 40,9Mbps mocht dit van belang zijn.

Iemand sugesties

0 Likes
10 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

yeloplay.be hapert elke 10 seconden op laptop

wat is de snelheid op je pc of laptop, kan zijn dat het toestel te oud is en de modem die er inzit niet snel genoeg is zodat het af en toe eens hapert, of de pc niet krachtig genoeg is voor de HD beelden te bekijken op het toestel.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

yeloplay.be hapert elke 10 seconden op laptop

@aloiske 

Verbinden met utp kabel, indien niet het geval.

Firefox misschien ook nog eens proberen, als je nog niet aan het max van de toestellen zit.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
aloiske
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Happy New Year! Twee handen vol! Goed gevonden! Netjes!

yeloplay.be hapert elke 10 seconden op laptop

Ook met kabel of Firefox  lukt niet. Ben hele namiddag op zoek geweest naar een oplossing maar niets gevonden. Zal me bij het resultaat moeten neerleggen. 

Toch bedankt voor de reactie. 

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

yeloplay.be hapert elke 10 seconden op laptop

@aloiske 

Kan je niet eens even een andere laptop op dezelfde manier verbinden en vergelijken met deze. Is het probleem dan weg weet je waaraan het ligt.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
aloiske
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Happy New Year! Twee handen vol! Goed gevonden! Netjes!

yeloplay.be hapert elke 10 seconden op laptop

Ik heb geprobeerd op Lenovo laptop, windows 10 home, 64 bits, processor intel celeron N2830 2.16Ghz. Deze is enkele jaren oud.

Ik heb ook nog een HP Stream X360 convertible met windows 10 home, 64 bits met processor intel celeron N3060 1.60Ghz. Deze is één jaar oud.

Beiden geven dezelfde slechte kwaliteit van geluid en beeld.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

yeloplay.be hapert elke 10 seconden op laptop

@aloiske 

Als het niet aan het toestel ligt kom je heel dichtbij het Telenet gedeelte.

Bel naar klantendienst voor technisch probleem en laat ze nakijken of er een probleem is met uw aansluiting. Vraag ook om te kijken naar uw buren. Zijn daar problemen.

Veel succes


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bielgeets
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Smile! Say what?! On a roll... De 3 wijzen!

yeloplay.be hapert elke 10 seconden op laptop

Die twee laptops hebben wel een heel goedkope processor (Celeron) met weinig cache.Waarschijnlijk is Je RAM-geheugen ook maar 2 Gb.Tel daarbij nog het (logge) bestuurssysteem Windows 10 erbij (met misschien een Antivirus die je pc nog iets vertraagt)  

Ik denk dat Je hardware iets te zwak is om HD-kanalen in Yeloplay af te spelen,

aloiske
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Happy New Year! Twee handen vol! Goed gevonden! Netjes!

yeloplay.be hapert elke 10 seconden op laptop

Zowel de processor in de Lenovo als in de HP hebben 4Gb ram-geheugen.

Ik heb getracht om via het netwerk van de buren te kijken. Hoewel daar de downloadsnelheid daar 68 was en bij mij 40 was daar het resultaat hetzelfde. Haperingen.

Ik besef dat wanneer ik volgende zomer in de tuin tv wil kijken ik zal moeten investeren. Ik weet wat vragen met nieuwjaar. 

Dank voor jullie ondersteuning.

0 Likes
polle
Professional Weetjesweter
Berichten: 42
On a roll... Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader!

yeloplay.be hapert elke 10 seconden op laptop

Hier zelfde probleem. Naar het veldrijden kijken ( op 1 om 14h30 vandaag 01-11-19 ) op de laptop is gewoon niet te doen. Altijd dat ronddraaiend cirkeltje , dan om de 5 seconden een stilstaand beeld. Met alle andere toepassingen van films op de laptop geen probleem. Op mijn tablet (6 jaar oud) en smartphone (1 jaar oud) alles ok, maar die schermen zijn te klein...

Laptop ACER 2 jaar oud...

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

yeloplay.be hapert elke 10 seconden op laptop

Voor de Windows 10 pc's. Welke tijden staan ingesteld voor de updates? Probeer om alle updates zelf te beheren. Hiermee bedoel ik doe de installatie van een windows update als het je uitkomt en genoeg tijd hebt. Dit is zeker van belang bij de tragere processoren en bij een beperkt werkgeheugen. 

0 Likes