Beantwoorden
Will_V
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Alles op zijn plek! Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Digicorder hapert bij afspelen opnames

Sinds de update naar het nieuwe menu van mijn digicorder ad2100 heb ik problemen bij het afspelen van opnames als er een ander programma aan het opnemen is. Om de 20 seconden hapert het beeld. Dit is enkel als een ander programma wordt opgenomen. Heb al reset gedaan met stopcontact en deel opnames gewist maar het probleem blijft. Iemand hetzelfde probleem? Oplossing?

0 Likes
9 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Digicorder hapert bij afspelen opnames

Bedankt voor je feedback, @Will_V.


Hierover hebben we nog geen andere meldingen sinds de update ontvangen.

Spelen de opnames nog wel zonder haperingen af via bijvoorbeeld Yelo Play (app of website)?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Will_V
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Alles op zijn plek! Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Digicorder hapert bij afspelen opnames

Beste Suzy,

 

Nee, bij Yelo Play heb ik dit probleem niet. Heb juist hetzelfde geprobeerd via mijn laptop en daar heb ik geen haperingen.

0 Likes
janvolck
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Digicorder hapert bij afspelen opnames

Hallo,

 

Ik heb exact hetzelfde probleem. Zojuist getest op yeloplay en daar werkt het afspelen wel. De digicorder is amper enkele weken oud ...

 

Is hier al verder onderzoek naar gedaan ?

 

 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Digicorder hapert bij afspelen opnames

@janvolck @Will_V

Merken jullie ook haperingen op wanneer jullie live tv-kijken en er een programma aan het opnemen is? Of enkel bij het bekijken van een opname?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Patrick_R
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Digicorder hapert bij afspelen opnames

Hi Suzy,

Ik heb ook hetzelfde probleem, zelfs met een zopas omgeruilde zwarte digibox. En het is niet alleen bij het afspelen van een opname. Eventjes pauzeren en uitgesteld kijken geeft dezelfde haperingen. En ja, ik heb de indruk dat er al eens een hapering/geblokt beeld tussenzit bij het live kijken.

De opnames zijn nochtans ok (zo te zien via yeloplay). Wat ik niet begrijp is waarom het afspelen op de digicorder niet lukt, zelfs als er verder niets aan het gebeuren is op die digicorder (buiten natuurlijk het opnemen voor het uitgesteld kijken).

0 Likes
Ste
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Primeur! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Digicorder hapert bij afspelen opnames

Ik heb net hetzelfde probleem. Als ik opnames bekijk terwijl ik een ander programma opneem, hapert het beeld om de zoveel tijd (kan variëren van om de 30 sec tot om  de 5 min).

Dit is heel ambetant en verpest het TV-kijken.

Graag een oplossing.

il_canone
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Digicorder hapert bij afspelen opnames

idem probleem hier; ik vermoed dat de harde schijf van de digicorder versleten is; kan deze geruild worden?

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Digicorder hapert bij afspelen opnames


@il_canone@  schreef:

idem probleem hier; ik vermoed dat de harde schijf van de digicorder versleten is; kan deze geruild worden?


Een digicorder met (vermoedelijk) kapotte/versleten harde schijf kan gewoon omgeruild worden in een telenet center. Uw opnames ben je uiteraard dan wel kwijt ....


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
il_canone
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Digicorder hapert bij afspelen opnames

Ok, bedankt voor de feedback Stefaan. Ik zal eens bij een telenetpunt binnenspringen vandaag.

0 Likes