Beantwoorden
Marcm
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

iPhone 12 Pro Max nooit aangekomen

Op 13/03 had ik een Iphone 12 pro max besteld via de site van Telenet. Op 15/03 kreeg ik dan ook een mail waarin stond dat het pakket was geleverd bij PostNL Be en dat ik mijn toestel de dag erna zou ontvangen. Echter kreeg ik op 16/03 een bericht dat de bezorgtijd was uitgesteld tot de dag erna. Ook de dagen hierop kreeg ik ditzelfde bericht, om uiteindelijk te horen te krijgen dat de bezorgtijd onbekend was door een fout bij levering. Ik heb dan vernomen via een werknemer dat mijn pakket op vermist is gezet. Op 19/03 heeft Telenet een dossier voor mij opgesteld en werd er mij gezegd dat dit makkelijk 2 tot 3 weken kon duren. Ondertussen zitten we echter al meer dan een maand verder en nog steeds is er niets met ons gecommuniceerd. 

 

Het begint ondertussen erg lang te duren en het gaat natuurlijk niet om een klein bedrag. Ik weet niet zo goed meer wat te doen. Ik wil namelijk graag mijn geld terug ontvangen, zodat ik deze keer het toestel in de winkel zelf kan kopen. Via de post hoef ik dit niet meer te hebben na heel dit gebeuren...

0 Likes
9 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5804
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

iPhone 12 Pro Max nooit aangekomen

@Marcm  

Hier kan je eens lezen wat de voorwaarden zijn over de aangekochte toestellen. 

Zou hier wel de klantendienst terug contacteren en vragen wat je het beste kan doen of dat ze ook voor een terug betaling een dossier opstellen want dat weet ik niet. 

 

Het beste zou je via Facebook met ze contact opnemen dan kan je ook de eventuele betalingen en emails door geven wat er verstuurd is als ook het betalingsbewijs. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

iPhone 12 Pro Max nooit aangekomen

@Marcm Je had beter je toestel in 'n gsm shop gekocht.

Betalen bij ontvangst,geen gezeur of geloop achteraf .

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

iPhone 12 Pro Max nooit aangekomen


@robatoras  schreef:

@Marcm Je had beter je toestel in 'n gsm shop gekocht.

Betalen bij ontvangst,geen gezeur of geloop achteraf .

 


Wat heeft @Marcm hier nu aan? Dit helpt echt niet!

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

iPhone 12 Pro Max nooit aangekomen

de aanbiedingen kan je niet in winkel kopen een toestel wel maar aan een andere prijs natuurlijk de afgesproken verkoop prijs dat de winkels moeten hanteren

0 Likes
Marcm
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

iPhone 12 Pro Max nooit aangekomen

Beste @patrick37 

 

Bedankt voor het antwoord. We hebben al meermaals contact opgenomen op verscheidene manieren (Facebook, Whatsapp, Telefonisch). Echter krijgen we telkens het antwoord dat ze nog geen verdere informatie hebben overr het onderzoek en het dossier en dat ze het allemaal lang vinden duren. Ik ben via uw link wel terecht gekomen op de site van Online Dispute Resolution, en ga eens kijken wat ik hier vind...

 

Alvast bedankt!

 

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

iPhone 12 Pro Max nooit aangekomen

@Ex-Netweter Wat heeft @Marcm hier nu aan? Dit helpt echt niet!

 

Waar wel voor anderen,die een toestel willen kopen

Alle aanbiedingen zijn te koop in erkende gsm winkels.

Betaal iets meer en je kunt altijd terug mocht er een gebreken aan zijn of komen.

Wordt meestal ter plaatse gratis hersteld.

Ook vind je toestellen genoeg met extra korting, en even goed

0 Likes
Marcm
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

iPhone 12 Pro Max nooit aangekomen

Beste @robatoras

 

Zijn ook eerst in een erkende winkel geweest van Telenet, waar de prijzen inderdaad identiek waren aan degene op de webshop. Echter was de dit toestel niet op voorraad en werd ons voorgesteld dat we dit ook online konden kopen en thuis konden laten aankomen. Vandaar dat we dit toen gedaan hebben. Het is wel een goede waarschuwing voor al degene die van plan zijn om een vrij prijzig toestel of apparaat online aan te kopen inderdaad. 

 

 

 

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

iPhone 12 Pro Max nooit aangekomen


@Marcm  schreef:

Het is wel een goede waarschuwing voor al degene die van plan zijn om een vrij prijzig toestel of apparaat online aan te kopen inderdaad. 

 


Daar had je @robatoras toch niet voor nodig om daar achter te komen hé.

Hopelijk komt er snel een oplossing uit de bus.

Normaal gezien is de verkoper verantwoordelijk en niet de pakjesdienst.

Ik heb dit ook al voorgehad met Bol.com (met een goedkoper toestel) en heb toen binnen de week mijn geld terug gehad van Bol.com.

0 Likes
Marcm
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

iPhone 12 Pro Max nooit aangekomen

Ja ik hoop ook dat er nu snel werk van gemaakt wordt...

0 Likes