Beantwoorden
KenanDemir
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Primeur! It's your third party! It's your second party!

Roeter blauwe lamp aan 2 uit eindes de rest niets

Sinds zondag 15 oktober om 13:08 kreeg ik geen verbinding met mijn wifi en ook lan, mijn vaste lijn telefoon werkt ook niet en via mijn digicorder heb ik al mijn kanalen maar geen tv-theek. Eerst dacht ik dat er meschien werkzaamheden waren maar was het ook niet het geval. Wat ik deed is het stekker vqn de modem uitgetrokken 1 minut gewacht weer aangesloten en niets is veranderd dan weer voor een 30 minut stekker der uit ook weer niets. Gisteren via twitter personlijk bericht gestuurd naar telenet met mijn gegevens ze hebben na gechekt en mij een bericht gestuurd dat mij  router offline stond. Nu de vraag is ligt het aan mijn router en moet er een technieker langs komen en op wiens kosten is het telenet of ik??? Heeft er iemand enig ervaring over dit incident???

0 Likes
2 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Roeter blauwe lamp aan 2 uit eindes de rest niets

Indien de fout bij telenet ligt is het gratis, anders is het betalend.

Aangezien je geen internet hebt via utp, en ook je vaste lijn niet werkt zou ik denken dat het aan je modem ligt.

Maar ze kunnen bij de klantendienst perfect zien als of je modem werkt of niet.

Het kan dan zijn dat ze je doorverwijzen naar een telenetcenter om je modem om te ruilen. Als er een technicus komt en die stelt vast dat je modem stuk is, zal deze afspraak gratis zijn.

 

Je belt dus best de klantendienst op 015/ 66 66 66


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Roeter blauwe lamp aan 2 uit eindes de rest niets

Gezien dit bericht tweemaal op De Netweters werd geplaatst, heb ik deze thread afgesloten. Jullie kunnen terecht op: 

https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/Geen-internet-wifi-telefonie-en-tv-theek/...

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.