Beantwoorden
Ophone
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Handje vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden!

iPhone 12/ 12 Pro Leveringstijden

Hallo 

ik bestelde op 16/10 omstreeks 20uur een iPhone 12 Pro 128gb Graphite, kreeg gisterenmiddag mail dat bestelling verwerkt is. Heb nog geen Post NL track en trace ontvangen maar vroeg me af wanneer ik deze kan verwachten. 
Wie van jullie heeft er wanneer welke iPhones besteld en wie heeft er al t&t? 
mvg Olivier 

0 Likes
24 reacties
Ex-Netweter
 

iPhone 12/ 12 Pro Leveringstijden

Hier op 16/10 omstreeks 14:30 een 12 pro 128 blauw besteld. Gisteren mail van Telenet dat bestelling verwerkt is en dat mail met t&t zal volgen. 
Nog niks ontvangen.

mvg

0 Likes

iPhone 12/ 12 Pro Leveringstijden

Zojuist geleverd door PostNL 😄😄😄

Ophone
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Handje vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden!

iPhone 12/ 12 Pro Leveringstijden

Hij is om 13 uur aangekomen.

Pygo
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? It's your fourth party!

iPhone 12/ 12 Pro Leveringstijden

Op 23/10 iPhone 12 besteld. Op 28/10 stopte bestelwagen doch reed weer weg. Sindsdien "Bezorgtijd nog onbekend". Heb TN gebeld en op 2/11 zou geleverd worden (???)

0 Likes
GillesCauwels
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Jij bent af! A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

iPhone 12/ 12 Pro Leveringstijden

Hey ,

ik bestelde zondag 25/10 mijn iphone 12 128 gb . Ik ontving de dag nadien de restwaardetabel en een bevestigingsmail van telenet dat PostNL een track en trace code zou sturen .
Na 2 dagen nog geen track en tracecode te bespeuren heb ik toch maar eens gebeld naar telenet of het ergens fout zou gelopen zijn .
Die zeiden dat er wel degelijk een tt-code zou verstuurd zijn maar dat ze het nog hebben voorgehad dat klanten ze niet terugvinden . Een heel gedoe dus voor die tt-code maar de vriendelijke behulpzame man aan de lijn heeft ze dan maar gedicteerd , dus probleem opgelost .

 

Nu is mijn vraag , in hoeverre klopte die track en trace bij jullie ? Bij mij staat er 27 oktober 0:10 aangekomen bij postnl , 27 oktober 6.28 gesorteerd en dan 28 oktober 14:00 "Sorry , bezorgmoment is bijgewerkt . Bezorgmoment is onbekend . "

 

Ondertussen 1 november is dat laatste nog steeds niet gewijzigd . Begin me wat zorgen te maken om dat ik dit niet gewoon ben vergeleken met mijn vorige PostNL ervaringen .


Heb alle begrip met levertijden door dat de iphone 12 pas uit is of door corona dat er vertragingen zijn maar vorige lockdown was die track en trace toch duidelijker ;(

 

 

27 oktober 6:28
Shipment sorted



Tags (2)
0 Likes
Pygo
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? It's your fourth party!

iPhone 12/ 12 Pro Leveringstijden

Gisteren de bestelwagen gezien....helaas bij de gebuur. De TT staat nog steeds op "Bezorgtijd nog onbekend". TN belooft de zaak te onderzoeken. 

0 Likes
GillesCauwels
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Jij bent af! A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

iPhone 12/ 12 Pro Leveringstijden

Hey wanneer bestelde jij jouw Iphone ?

Ik heb hem 25 oktober besteld en er is sinds 28 oktober nog niets gewijzigd op de track en trace  van PostNL , er blijft ook staan dat de levertijd onbekend is .

Telenet zegt dat ik me geen zorgen moet maken , maar dat doe ik dus wel 😜

Grtn

0 Likes
Pygo
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? It's your fourth party!

iPhone 12/ 12 Pro Leveringstijden

zie mijn vorig bericht van 31/10. Toestel besteld op 23/10.

0 Likes
GillesCauwels
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Jij bent af! A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

iPhone 12/ 12 Pro Leveringstijden

Zag het nadien , maar kreeg mijn bericht niet aangepast 🙈

 

al iets gehoord ondertussen ?

0 Likes
Pygo
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? It's your fourth party!

iPhone 12/ 12 Pro Leveringstijden

Neen. Ik heb mijn bestelling gisteren geannuleerd.

0 Likes
Ex-Netweter
 

iPhone 12/ 12 Pro Leveringstijden

Ziezo, vandaag de mini 128 besteld bij Telenet toestellen en als alles even vlot verloopt als bij de Pro (3 weken geleden) heb ik ook deze op vrijdag de 13de 😱 in mijn handen 😁.

 

0 Likes
DavyRiemaeker
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

iPhone 12/ 12 Pro Leveringstijden

Ik op 5/11 de iphone 12 pro besteld, week later nog geen nieuws.... Hopelijk volgende week mail van postNL... 😩

0 Likes

iPhone 12/ 12 Pro Leveringstijden

@DavyRiemaekerHier ook nog niets hoor, mini besteld op 6/11. Heb even via whatsapp contact genomen, en hun uitleg was dat ze wat vertraging oplopen. Dus... geduld 🙂

0 Likes
GillesCauwels
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Jij bent af! A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

iPhone 12/ 12 Pro Leveringstijden

@DavyRiemaeker 

Het is een ramp , ik bestelde mijn iphone 12 op 25/10 en nog steeds niets ontvangen . Er is nu een onderzoek naar mijn pakket lopende waar ik maar geen info krijg ;( .

Wat bedoel je met nog geen mail van PostNL , dat je nog geen tt-code ontvangen hebt ?
In dat geval bel je best even naar telenet .
Zij beweerden dat ik wel degelijk een code had ontvangen , maar ik vond geen tt-code in mijn maibox en ook niet bij spam . Maar als je een goede medewerker te pakken kan krijgen aan telefoon dicteert hij/zij de code wel .

Dit was bij mij het geval . Alleen blijft die tt-code nu steken op 29 oktober ;(

Mvg Gilles



0 Likes