Beantwoorden
aboutB
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken!

Acces Point maakt geen verbinding

Sinds kort heb ik een Access Point van Telenet om het netwerk te versterken. Helaas lukt het niet om dit toestel aan de praat te krijgen. In de ruimte waar ik het Access Point heb geplaatst, lag reeds een ethernet kabel die voorheen dienst deed om de Digicorder aan te sluiten. Het ene uiteinde van de kabel in een poort van de modem, het andere uiteinde in de blauwe poort van het Access Point. Na het opstarten blijft het groene lampje van WiFi branden, maar het ledje onderaan blijft continu oranje knipperen. Ik heb zowel de modem als het Access Point al eens gereset, maar zonder resultaat. Eén wifi-netwerk is ook ingeschakeld en ik beschik over de 'juiste' modem. Wat kan ik nog proberen?

0 Likes
3 reacties
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Acces Point maakt geen verbinding

Gebruik eens een korte ethernetkabel en verbind de modem zo met de Accespoint en wacht een 10-15 min, geel/witte led : ok , oranje led : NOK

 

Zo weet je ofdat het probleem aan de Accespoint of aan de kabel ligt

 

Vraag: welke modem heb je juist?

0 Likes
dedeke
Professional Meerweter
Berichten: 131
Full speed writing! Warming up? BINGO! De volle 100!

Acces Point maakt geen verbinding

als je een pc aan de kabel hangt (waar je het AP aan hangt), kan je dan wired surfen?

Dit in combinatie met de reactie hierboven kan je al veel uitsluitsel brengen.....

0 Likes
Ex-Netweter
 

Acces Point maakt geen verbinding

0 Likes