Beantwoorden
PeterGhys
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Amazon dot

Hallo

Ik heb een Amazon dot gekregen uit de VS maar deze vindt de Telenet WiFi niet automatisch. Wellicht is dit gelinkt aan WiFi instellingen. Heeft er iemand ervaring welke instellingen nodig zijn in de Telenet WiFi ?

bedankt 

Peter

0 Likes
6 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Amazon dot

Wat bedoel je met Telenet WiFi? Uw eigen Wifi netwerk thuis? Daarvoor moet je op uw modem/router kijken. Daar staat SSID en Paswoord, tenzij je dit zelf hebt aangepast.

Telenet Homespot, Hotspot, Wifree zie je maar verschijnen als dit in de buurt is.

Amazon dot zijn toch die kleine speakers? Kunnen die wel verbonden worden via WiFi of enkel maar via bleutooth?

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
PeterGhys
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Amazon dot

Dank voor je reactie. Die dots moeten met WiFi verbonden zijn niet Bluetooth. Via de iPhone kan je deze dan verder instellen maar iets in de instellingen van Telenet vindt die dot niet 'leuk' denk ik en daarom het WiFi niet herkend ... 

0 Likes
ArthurJ
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
On a roll... Dat loopt vlotjes. Jij bent af! Handje vol!

Amazon dot

Ik heb online gelezen dat een redelijke recente router een must is.

Zou dit het probleem kunnen zijn?

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Amazon dot


@PeterGhysschreef:

Dank voor je reactie. Die dots moeten met WiFi verbonden zijn niet Bluetooth. Via de iPhone kan je deze dan verder instellen maar iets in de instellingen van Telenet vindt die dot niet 'leuk' denk ik en daarom het WiFi niet herkend ... 


Welk modelnummer van amazon dot. Want ik zie er verschillende als ik google.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
PeterGhys
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Amazon dot

het is een Echo Dot 2nd generation 

0 Likes
PeterGhys
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Amazon dot

Ik heb recent nog een nieuwe router van Telenet. Volgens mij heeft het iets te maken met het type kanaal dat telenet standaard opzet wat die Amerikaanse dot niet kan opsporen of zo ? Ik ken niks van WiFi instellingen dus zoek iemand die daar verstand van heeft 

0 Likes