Beantwoorden
Emtje
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Onbekende klanten op mijn wifi en wifree?

Titel gewijzigd door Brent (mod) | Vorige titel: Er zijn andere onbekendeklanten op mijn wifi en wifree

0 Likes
4 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Onbekende klanten op mijn wifi en wifree?

OP wifree is dat natuurlijk mogelijk, daar kan je niets aan doen. Als jij ergens anders op een WiFree gaat ben je ook onbekend voor die bewoner.

Op je eigen Wifi is dat wat anders, dan moeten ze je paswoord achterhaald hebben.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Onbekende klanten op mijn wifi en wifree?

Het verbruik van Wifree wordt niet geteld bij wie de wifree gebruikt wordt maar wel bij diegene die de wifree gebruikt. Uiteraard als die gebruiker uw inloggegevens gebruikt voor wifree dan zal het wel op uw rekening komen.

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Onbekende klanten op mijn wifi en wifree?


@janne_man  schreef:

Uiteraard als die gebruiker uw inloggegevens gebruikt voor wifree dan zal het wel op uw rekening komen.

Men kan niet inloggen op zijn eigen WiFree.


 


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Onbekende klanten op mijn wifi en wifree?

@Janneke_Dust 

Het is doorgaans niet mogelijk om Wifree thuis in te stellen. Stel het elders is en als je thuis bent probeer dan eens de Wifree.

Bij mij werkt dat en dat heeft altijd gewerkt.

 

0 Likes