Beantwoorden
BramVdHeuvel
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! Hi there!

Muurbeugel acces point

Mijn witte modem werd mooi tegen de muur gemonteerd met een beugel waarop de modem rust. Nu heb ik een acces point gekocht om het wifi bereik te verbeteren. Echter worden deze niet geleverd met zo'n beugel en wil deze ook mooi tegen de muur hangen. Zijn deze apart verkrijgbaar of wordt het doehetzelven. 

0 Likes
3 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Muurbeugel acces point

Ik vrees dat het doe het zelven wordt. Er is in elk geval geen beugel beschikbaar. Misschien is het mogelijk, zoals de oude zwarte modem, met 2 vijsjes op 10.2 cm afstand van elkaar. Zou het nog eens moeten bekijken.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Stevenet
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Muurbeugel acces point

De meeste APs hebben uitsparingen in de rug waarbij er geen beugel nodig is en je deze gewoon met muurvijzen kan vastzetten.

Wel rekening houden dat de AP die je koopt dit ook heeft. Anders zal het een extra aflevering kijken worden van DobbitTV :).

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Muurbeugel acces point

De netgear WNDR4300-TN heeft achteraan zeker uitsparingen voor gewone vijsjes op 14 cm van elkaar. De nieuwere versie heb ik niet bij de hand.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes