Beantwoorden
fred
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! It's your eighth party!

Wifi adapter kan geen verbinding maken

Desktop met wifi adapter herkent her netwerk plots niet meer. Vindt alleen nog breedband, zeer zwakke wifree en telenet-6159119 (zeer zwak).

Laptop staat ernaast en werkt perfect (zonder adapter). De adapter werkt perfect (volgens apparaatbeheer). Wie kan helpen? Desktop heeft 8.1.

Fred

 

Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel:Wifi adapter

0 Likes
1 reactie
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Wifi adapter kan geen verbinding maken

@fred 

Kzou zeggen, zet even je wifi uit op laptop, trek voor 30seconden je modem uit, en steek weer in. Zet je wifi op laptop aan, kies je netwerk.

(Je kan ook modem herstarten kiezen via mijn Telenet, maar als je modem even uittrekt leegt ie zen cache geheugen voor nieuw gegevens. Ik doe dit altijd na er werken hier zijn geweest of om de 2a3 maand standaard)

Doet ie nog moeilijk gebruik je de probleemoplosser van windows in netwerk, als er iets niet goed is zet die dat recht.

Lukt het dan nog niet op WhatsApp of fb in chat vragen of ze van bij hun je lijn even willen checken en/of willen resetten. Vraag ook ineens naar werken in de buurt

Check ook eens op Meldingen Telenet storing 

Hier kan je nagaan of er een probleem aan de hand is of dat het gewoon ff iets bij je thuis zelf is

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes