Beste netweters , Sinds enkele weken werkt de prime tv-gids niet meer , bij mij stopt de pagina op de laptop op 10 mei , de medewerker bij telenet die hier voor verantwoordelijk is doet dit al jaren , en dat er een fout is gebeurt snappen we wel , maar er is geen communicatie naar de klanten toe hieromtrent en ook geen ongeveer datum wanneer deze terug op de pagina op internet komt te staan , ikzelf heb hiervoor gebeld met telenet maar het lijkt me dat iedereen dit zou moeten doen , want vragen 10 klanten iets zal een bedrijf als telenet er geen vaart achter zetten maar zijn er 1.000 mensen die hier info over wensen dan zal een bedrijf als telenet dit sneller afhandelen is al gebleken bij grote bedrijven , dus bel of mail en de kans bestaat dat dit een pak sneller word opgelost. Het is gewoon iets doen dat ze al jaren doen dus gewoon opnieuw de prime tv-gids op de pagina zetten zou niet zo moeilijk mogen zijn of heel lang mogen duren. Elk èèn die belt of mailt brengt ons een stap dichter bij een oplossing 👦👧met meer mensen krijgen we sneller onze wensen. Reacties welkom...
... Meer weergeven