@igvfer schreef: @T3ch schreef: Probleem opgelost, berichtje gekregen van telenet met de opdracht om het toestel te herstarten. Na de herstart werkt alles op het eerste zicht. We zullen zien wat het geeft binnen een paar dagen. Nogmaals bedankt voor de reacties. Dit is een oplossing die tot in den treure herhaald wordt zodat er niemand nog aan denkt om dit aan te geven als mogelijke oplossing. Toestel uitzetten en niet in standby of scherm uitzetten, desnoods de batterij er eens uithalen. En dan heropstarten. En doe dat minstens om de week of veertien dagen is ook nuttig om de updates enz. toe te passen. Regel geldt voor smartphone, laptop, tablet, PC. Regelmatig opnieuw opstarten is inderdaad een gouden regel .Tot voor het bericht is mijn telefoon meermaals herstart geweest, inclusief backup van bestanden en een reset, dat was niet het probleem. Waarschijnlijk hebben ze terug een update van mijn simkaart gedaan, dat hebben ze niet gezegd in het bericht. Maar ik ging nog telefoon van Telenet krijgen om te kijken of alles stabiel was na een paar dagen. Ik heb nog het 1ste model van de nexus5, start hem wekelijks opnieuw op en loopt nog steeds als nieuw, enige ooit vervangen is een nieuwe batterij vorig jaar.
... Meer weergeven