Hallo ! Ik was abonnee bij Oranje en stapte over naar Telenet. (GSM). Bij Orange kon ik naar 1299 bellen (zie evt www.1299.be) om de provider te weten te komen van een bepaald gsm-nummer; Bij telenet reageert dit nummer hier niet op. het laat enkel toe om voor je eigen gsm nummer een beep te genereren als je naar een nummer belst van een andere of je eigen operator. Bij orange vragen ze een gsm nummer in te tikken en geven ze de provider (base, orange, proximus, telenet,...). Deze info is handig om evt een direct deposit naar dit nummer te kunnen uitvoeren. Kan deze info bij telenet niet bekomen worden of moet ik een ander nummer bellen ? Voor mensen die hier meer info zouden over willen, klik bvb op: https://www.astel.be/nl/providers/Proximus/tips/mobile/87 daar vind je een aantal van deze nummers: Kom direct op de voicemail terecht Het is mogelijk om direct een boodschap achter te laten op de voicemail van uw correspondent, zonder hem te storen. Het in te vormen nummer verschilt evenwel van operator tot operator. Deze truc is handig wanneer u bij afwezigheid een oproep of een SMS ontvangt van een onbekend nummer. Door direct naar de voicemail te bellen, hoeft u de persoon niet te storen maar weet u wel van wie de gemiste oproep was. - als uw correspondent klant is bij Proximus, vorm dan het nummer 0475 15 1232 (1232 van op uw Proximus GSM). - als uw correspondent klant is bij Mobistar, vorm dan het nummer 0495 9 5500 3 (5500 van op uw Mobistar GSM). - als uw correspondent klant is bij BASE, vorm dan het nummer 0486 19 19 35 (1935 van op uw BASE GSM). - Als uw correspondent klant is bij Belgacom, vorm dan het nummer 078 15 1232 (1232 van op uw Belgacom lijn). Om te weten bij welke operator uw correspondent zit, vul zijn nummer in op de website http://www.1399.be. is mijn vraag duidelijk ? Alvast bedankt voor feedback! mvg Dirk
... Meer weergeven