Geachte de miserie is niet van de baan, mijn man is al twee dagen bezig met bellen met telenet .. ze maken ons van alles wijs om een zeer lang verhaal kort te maken dinsdag twee digicoders binnen gedaan gevraagd om ze na te kijken , hoefde niet we kregen twee mee omdat we ze huurden , en ook omdat het te lang duurde om ze te testen zeiden ze .. Thuis aangekomen met twee nieuwe digicorders , dinsdag morgend dus een uurtje of twee reizen , uitpakken , inpakken , uitleggen aan desk enzovoort ... twee nieuwe digicorder aangesloten ... pataat boem , de digicorder beneden deed helemaal niets , die internet werkte ook al niet , de bovenste digicorder was oké ... een uurtje of twee aan foon gehangen denk ik , heen en weer gebeld , dan zeiden ze dat het aan de kabel zou liggen die van tv naar digicoder , mijn man replikeerde die kabel werkte perfect deze morgen voor ik naar de desk in Leuven ging .. waarom zou die dan ineens stuk zijn ?????? rara dan heeft mijn man afgelegd terug gebeld zodat hij een andere aan de lijn kon krijgen .. die kende er blijkbaar niets van en luisterde blijkbaar ook niet goed ... die begon over knop aan afstandsbediening van sony en een heel gepalaver over knopjes , dan zei ze je moet een nieuwe kabel gaan kopen .. enfin een tweede aan foon ... hetzelfde liedje , mijn man heeft ingelegd is met de digibox van beneden naar de winkel teruggegaan een ultra nieuwe ... blijkbaar was die stuk ... we kregen een derde nieuwe digibox .... de digibox van beneden gisteren programma opgenomen en ja hoor de blokjes en heel de santeboetiek die ik uitlegde ... . van beeld stilstaan was nu ineens op de digibox van beneden , boven blijkbaar goed geen storingen ... weer een foon .... een paar keer hebben ze zelf ingehaakt ... ze herkende ons nummer zeker ?? mijn man zo kalm als hij is begon weer zijn verhaal ... dan was er volgens hen niets anders dan de kabel dus te vervangen eeen paar 30 euro kosten .. als het dan maar zou werken .. eigenlijk wisten we wel dat het niet kon wat ze ons daar wijsmaakten .. die kabel werkte perfect beneden ... mijn man had zelfs de kabel van boven naar beneden aangesloten om te zien of die dan wel zou werken , neen hoor werkte niet !!! dus om toch maar zeker te zijn is hij naar de winkel gegaan en een nieuwe kabel gekocht .... ook zo een coax kabel vernieuwd het probleem met de blokjes op de digicoder beneden blijft hangen en blokjes geven ... mijn man heeft twee maal weer heel lang aan de telefoon gehangen , en de laatste was een hollandse dame daar is hij wel boos geworden en heeft hij gezegd ik hoef geen testen meer op mijn tv jullie zijn al twee dagen mij zo aan het lijntje aan het houden ... hoe is het mogelijk dat er mensen aan de foon zitten die blijkbaar maar de eerste dag bezig zijn dat was een antwoord van een andere communicator die moest altijd gaan vragen aan iemand anders zijn chef zekers .... ondertussen liepen de minuten wel vol .... het laatste wat er gezegd is geweest door de hollandse dame is , wij sturen een technieker mijn man vroeg of ze ons adres kende en ze had al ingelegd !! of die technieker nu komt of niet ??? is een raadsel in ieder geval ik denk dat er een klachtenbrief zal vertrekken het is ongehoord dat jullie zo mensen op kosten jagen en wij zijn een van de eerste klanten bij telenet toen het hier in Leuven een realiteit was , wij waren bij de eersten dus zolang zijn we al klanten bij jullie ... dus wij zijn op wacht of iemand van de technieker nu zal bellen en wanneer hij zou komen !!! ik ben zeer teleurgesteld over de telefoon handelingen en de vraag is nog wel wie gaat die foon en kosten betalen ... Martine
... Meer weergeven