Paswoord upgraden is idd de oplossing. Had hetzelfde probleem met mijn thuisaccount. Omzeilde dit door via mailadres werk dingen te mailen. Is nu ook opgelost. Dus gewoon bij 'mijn telenet' inloggen en je paswoord vervangen door een 'moeilijkere' versie. 🙂 @igvfer@ schreef: Vergelijk eens de instellingen op je Imac, waar het wel werkt zoals u zegt, en de instellingen op uw IPhone. Wat soms ook helpt is uw wachtwoord veranderen naar iets met minstens 8 tekens. Soms zitten klanten nog op een oud wachtwoord van 6 tekens wat vroeger voldoende was voor Telenet. Tekens moeten bestaan uit hoofdletters, kleine letters, cijfers en eventueel leestekens. Een spatie tussenin is ook een leesteken. En dit zijn de instellingen die werken: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/e-mails-versturen/ @igvfer@ schreef: Vergelijk eens de instellingen op je Imac, waar het wel werkt zoals u zegt, en de instellingen op uw IPhone. Wat soms ook helpt is uw wachtwoord veranderen naar iets met minstens 8 tekens. Soms zitten klanten nog op een oud wachtwoord van 6 tekens wat vroeger voldoende was voor Telenet. Tekens moeten bestaan uit hoofdletters, kleine letters, cijfers en eventueel leestekens. Een spatie tussenin is ook een leesteken. En dit zijn de instellingen die werken: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/e-mails-versturen/ @igvfer@ schreef: Vergelijk eens de instellingen op je Imac, waar het wel werkt zoals u zegt, en de instellingen op uw IPhone. Wat soms ook helpt is uw wachtwoord veranderen naar iets met minstens 8 tekens. Soms zitten klanten nog op een oud wachtwoord van 6 tekens wat vroeger voldoende was voor Telenet. Tekens moeten bestaan uit hoofdletters, kleine letters, cijfers en eventueel leestekens. Een spatie tussenin is ook een leesteken. En dit zijn de instellingen die werken: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/e-mails-versturen/
... Meer weergeven