Beste, ik heb maar 1 paswoord en mijn gebruikersnaam is ook mijn contact-emailadres. Overigens moet het toch juist zijn, anders kon ik mij toch niet aanmelden als hoofdgebruiker. En als het nog daaraan zou liggen, kan dit dan niet met een klare foutboodschap duidelijk gemaakt worden i.pm.v. deze die niks zegt alleen dat het probleem tijdelijk zou zijn. Tijdelijk... het is al jaren... Ik heb overigens ook de hint geprobeerd: geklik op het pijltje naast mijn naam, dan 'profiel beheren', dan 'login/wachtwoord', dan 'aanmeldgegevens' en weet je wat ik krijg: Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw. Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren. Toch om gek van te worden. Is er nu echt niemand bij Telenet die dit kan oplossen. Als je googelt dan vind je honderden berichten met dezelfde klachten, al van jaren ver, en het is nog altijd zo! Beste groet.
... Meer weergeven