Ziet er naar uit dat @Domi1963 me op weg gezet heeft om de oplossing te vinden. In de Yelo Play app kun je aanloggen ofwel met je telenet mail adres, ofwel met je Telenet login code (meestal txxxxxx - waarbij xxxxxx staat voor een getal van 6 cijfers). Eenmaal je ingelogd bent op de app, blijf je ook ingelogd. Ik had initieel mijn Telenet mailadres gebruikt om in te loggen, en kon ik alle opgenomen programma's bekijken (muv VTM / Q2). Gisteren ben ik opnieuw aangelogd op de app, maar dan wel met mijn Telenet login, en vanaf dan waarschijnlijk was het niet meer mogelijk opgenomen progs te bekijken. Zonet even uitgelogd, en opnieuw aangelogd met mijn Telenet mailadres, en alles loopt weer normaal. Dus, @Domi1963 , als je nog nooit een opgenomen programma hebt kunnen bekijken op iPad, misschien eens op die manier proberen ? Bedankt voor de hulp !
... Meer weergeven