Ik zie geen ander bord, dus deze dan maar ... Hallo, mijn mama was telenet abonnee (televisie, internet, vaste telefonie). Toen zij van het ene naar het andere zorghotel verhuisde, zegden wij het internet gedeelte op en lieten (dachten wij) de rest doorlopen via de domiciliëring die al bestond. er werd een gedeelte teruggestort, maar daarna ging het blijkbaar mis. Sedert gisteren heeft zij geen digitale tv meer en staat er op haar scherm dat ze geen abonnement heeft. Ik heb haar rekeningen gecheckt en inderdaad, die domiciliëring werd blijkbaar vergeten of whatever. Sedert maart werd niets betaald. Zij heeft een openstaande rekening van 250€ ongeveer. Nooit een aanmaning ontvangen, mogelijks nr een email-adres van haar gestuurd dat ze nooit gebruikte en wij (mijn broer en ik) ook niet. Zij is 89 en zonder TV en vaste telefoon is het wat moeilijk voor haar. Dus naar telenet gebeld, diensten gesloten natuurlijk, maar via de technische dienst kreeg ik toch een mogelijkheid. Ik moest een nieuwe login aanmaken met haar gegevens en daarna de openstaande schuld betalen en dan zou alles in orde komen. Ik probeer dat, maar telkens ik haar klantennummer invoer krijg ik ofwel klantennummer is verkeerd ofwel dit is in orde, volgende stap maar er is geen volgende stap mogelijk ...Dus lukt het ook niet om ergens haar openstaande rekening te vinden en te betalen. Ik heb alleen haar klantennummer (van op een bankuittreksel) geen oude log in gegevens. Iemand een idee wat te doen tijdens dit lange weekend ?? Alvast bedankt, T
... Meer weergeven