Heb een 8K tv. Ik weet wel dat er nog niets in 8K uitgezonden word. Zelfs 4K niet..... enfin, mijn vrouw had van de nieuwe tv box gehoord, en er eentje gaan ruilen(BETALEND) voor onze trouwe digicorder. Ik kan er maar 1 ding van zeggen : op geld beluste rommel!!! Typisch weer iets voor Telenet. Die “Cloud” is al een vorm van oplichterij! Vb. Ik huurde een film (Alien- Covenant), en er was zo maar eventjes 34Gb verdwenen van onze maandelijkse 200Gb!!! Naar de technische dienst gebeld, en die deelden mij mee, dat een Blueray film ongeveer 7 Gb per uur streamt! Ik ben geen rekenwonder, maar die film duurde GEEN 4 uur! De tv box herkent ook de tv(8K) niet. Soundbar moet met de tv afstandsbediening bedient worden. Werkt niet met de tv box remote. Natuurlijk schuift Telenet de schuld in de schoenen van Samsung! Ik dacht het niet! Een 2de telefoontje melde ons dat we moeten wachten op een tv box update, omdat de tv “te nieuw” is! Dan ben ik beginnen nakijken. Opnames zouden niet afgetrokken worden van de maandelijkse 200 Gb. WEL dus! Neem ik bv. Het nieuws op, en kijk er stomweg 3x na mekaar naar, gaat er 3x een volume van onze 200Gb! Normaal? Man man man! En zeggen dat ik naar Telenet overschakelde vanwege hun fameuze “glasvezel promo-Leugen”. Tot men 1 jaar later de hele straat heraanlegde.(Drukke baan, nabij centrum) Ik zag de werknemers opdagen met coaxkabel. Ik was razend! Die werknemer vertelde me dan dat ze er allang mee gestopt waren, vanwege “te duur”! Enkel Grootsteden centra zouden het nog krijgen. Maar ze blijven WEL aanrekenen voor glasvezel! Ik werk ook altijd met een eigen router, want Telenet heeft geen zaken met mijn privé netwerk/wachtwoorden. Terug naar de concurentie dus. Ik ben het amerikaans beleid meer dan beu! Ze MOETEN zakken in prijs van de EU. Wat doen ze? Opslaan! + een tv boxje uitbrengen die je Gb’s opslorpen, zodat je maandelijkse factuur wat duurder word. Ik weet voor de volle 100% dat alles perfect werkte met de digicorder, en dat mijn vrouw al enorm spijt heeft van de weggegooide €35, aangezien we nu veel slechter beeld hebben, en vele functies niet meer werken. Mijn excuses voor de off topic regels, maar de tv box is echt de druppel........ ps.er kwam reeds een technieker langs, die het ook op een “te nieuwe tv” stak! Nog een prettig weekend aan iedereen gewenst.
... Meer weergeven